Inspirativni dokumentarac "A Final Copy of Ilon Specht“, koji iz prve ruke otkriva detalje iz života žene u reklamnoj industriji, koja se suočavala s brojnim preprekama, ali i pomicala granice, osvještavala društvo i započela malu žensku revoluciju, bit će premijerno prikazan hrvatskoj publici 17. srpnja na 72. Pulskom filmskom festivalu. Film je osvojio prestižnu nagradu Film Grand Prix na Cannes Lionsu 2025., a u svega 17 minuta donosi snažnu i emocionalno nabijenu priču o vizionarki Ilon Specht, copywriterici koja je 1971. godine osmislila jednu od najpoznatijih reklamnih rečenica u povijesti, "Jer ja to zaslužujem“ (Because I’m worth it). Svi s nestrpljenjem išćekuju premijeru, no ono što je ove godine još više privuklo pažnju posjetitelja u Puli snažna je poruka na crvenom tepihu kojim su prošetale brojne domaće i regionalne zvijezde – WE'RE WORTH IT! – a za koju je zaslužan L'Oreal Paris, po drugi put zaredom službeni make-up partner festivala.
Ova poruka polako postaje simbol kinematografske festivalske scene, a to potvrđuju i svjetske glumačke ikone Eva Longoria, Andie MacDowell, Helen Mirren i druge koje su se pridružile brendu L'Oréal Paris u slanju ove moćne poruke putem najnovijeg serijala "Lessons of Worth“ ("Lekcije o vrijednosti").
Dijeleći svoju iskrenu, intimnu priču koja joj je promijenila život Andie MacDowell je tako otkrila da je imala teško djetinjstvo te da joj je put prema uspjehu bio težak, ali danas stalno sebi iznova ponavljala da sve što joj se događa – zaslužuje.
Njoj se pridružila i Helen Mirren koja je otvoreno govorila o periodu kad je bila mlada i kad su djevojke svjesne svoje vrijednosti etiketirane kao neobične i problematične, pa čak i pomalo lude.
“Ja to zaslužujem! Ove riječi s godinama postaju sve bolje, zar ne? To je najjednostavnije i najiskrenije priznanje činjenice da imam moć izbora, da imam svoja mišljenja, da imam vrijednost. Ti to zaslužuješ“, dodala je Mirren.
I Eva Longoria ispričala je iskustvo iz djetinjstva kad je promijenila školu i osjećala se drukčijom zbog svoje tamne puti, tamne kose i podrijetla. Primijetila je da je gledaju drugim očima, nije znala zašto, ali je osjećala da je to nešto pogrešno. "Vjeruj u sebe, vjeruj da vrijediš i promatraj što će se dogoditi“; poručila je slavna glumica u videu u sklopu L'Orealove inicijative "Lessons of Worth“.
L'Oréal Paris svojim "Lekcijama o vrijednosti“ i sudjelovanjem na Pulskom filmskom festivalu ostavlja trag kao predstavnik ženske snage i glamura. Osim što su kreirali glamurozne lookove za goste i uzvanike, demonstrirajući vrhunsku stručnost u šminkanju i inovativnosti s prepoznatljivim potpisom brenda, organizirali su i ekskluzivni događaj za prijatelje brenda. Influenseri Meri Goldašić, Niko Čuturić, Marlene Moschella, Jelena Marinović, Andrea Trgovčević, Kate Sušić, Duška Stepanov, Emili Dragaš i mnogi drugi tako su prvo bili gosti na spektakularnom otvaranju festivala u Puli, a potom su uživali i u posebnom iznenađenju - plovidbi jahtom prema Brijunima i ostalim otocima, ručku, potrazi za delfinima, vodenim sportovima... Jer oni to zaslužuju!
I, uistinu, slogan "Jer ja to zaslužujem!" postao je manifest generacija, redefinirao je način na koji žene doživljavaju ljepotu te utjecao na društvenu svijest, marketing i feminizam. Danas, više od pola stoljeća kasnije, slogan je i temeljni moto brenda L’Oréal Paris podsjećajući žene da vjeruju u sebe, čuvaju svoju neovisnost i osnažuju samopouzdanje.
"Kao što festival osnažuje umjetničko izražavanje, L’Oréal Paris osnažuje žene da prihvate svoju jedinstvenu ljepotu i izraze se s punim samopouzdanjem. Naše partnerstvo s Pula Film Festivalom predstavlja zajedničku misiju: proslavu umjetnosti, njegovanje kulturnog dijaloga i jačanje temeljnih društvenih vrijednosti,“ poručuje Hana Vuković, Advocacy & Engagement Manager brenda L’Oréal Paris.
Osim na Pula Film Festivalu, brend je prisutan na najprestižnijim svjetskim događanjima poput Filmskog festivala u Cannesu ili Tjedna mode u Parizu, kao i na brojnim međunarodnim manifestacijama na kojima sudjeluju globalne ambasadorice brenda i promoviraju njegove vrijednosti: žensku snagu, inkluzivnost i raznolikost.
*Sadržaj nastao u suradnji s brendom L'Oreal.