Marketing i komunikacija s potencijalnim klijentima u velikoj su se mjeri u Hrvatskoj prebacili na Internet. To je trend koji se nastavlja i u 2025. godini, uz nekoliko promjena koje diktiraju tehnologija i njezino korištenje od strane korisnika.

U 2025. godini velike tvrtke nastavljaju promovirati svoje proizvode na svim dostupnim platformama, od radija i televizije do javnih prostora i digitalnih komunikacijskih kanala. No, oni koji žele efikasno trošiti vlastiti budžet usmjereni su prije svega na oglašavanje online.

Da, Internet daje priliku za ciljano oglašavanje. No, mora biti u skladu sa zakonskom regulativom. Pa tako priređivači igara na sreću sada promoviraju besplatne casino igre, a ne lov na veliki dobitak.

Tako je odjednom 40 Super Hot slot demo završio u oglasima, umjesto sasvim drukčijih poruka koje su dominirale u prethodnoj godini. No, svi koji se bave promoviranjem svojih proizvoda moraju se prilagoditi uvjetima koji vladaju tržištem pa tako i oni koji organiziraju igre na sreću.

Naravno, nisu samo Plinko demo i promoviranje besplatnih igara primjer promjena trendova oglašavanja u Hrvatskoj. Novosti ima i na društvenim mrežama, gdje su influenceri postali traženiji promotori usluga i proizvoda od stvarnih celebrityja. Oglasi pak pokušavaju biti što autentičniji, odnosno što manje umjetni kako bi se potencijalni kupci mogli uživjeti u priču koja im se servira. To je možda i najvažniji trend u 2025. godini – marketing koji je bliži stvarnom životu, a dalji od nerealne fikcije.

Prilagodba umjetnoj inteligenciji

U svijetu marketinga AI tehnologija mnogo toga mijenja. Pa tako Google sve češće svojim korisnicima servira odgovor na upit koji je napisala umjetna inteligencija. To automatski znači da oni koji su bili na vrhu tražilica sa svojim web stranicama više nisu prvo što se pojavljuje pred očima korisnika.

To je nešto čemu se marketing polako prilagođava. Istina je, umjetna inteligencija sklona je crpiti informacije s konkretnih web stranica i tako promovirati nečiji sadržaj. Na onima koji se bave marketingom je pronaći način da AI tehnologija u prvi plan stavi baš njih.

Što se tiče pak oglašavanja na Facebooku i Googleu, tu je umjetna inteligencija odavno postala pomoć onima koji kreiraju promotivne materijale. Sada je to posebno izraženo s vizualima, jer pojavio se AI koji ih izrađuje u nekoliko sekundi nakon što mu date verbalne upite. Dakle, mnogo toga se mijenja pri oglašavanju na Internetu, a umjetna inteligencija stoji iza većine tih promjena.

Kratka, jasna i intrigantna poruka 

Bilo da se oglašavate na Internetu ili na nekom drugom mediju, u 2025. godini od vas se traži još jasnija komunikacija. Već u prvih par sekundi morate zaokupiti pažnju potencijalnog kupca i zatim je zadržati barem onoliko vremena koliko vam je potrebno da pošaljete najvažniju poruku svog oglasa.

Zato su danas oglasi dinamični, intrigantni i pokušavaju bez komplikacija adresirati problem kupca te mu ponuditi konkretno rješenje. To je nešto čime umjetna inteligencija nije u potpunosti ovladala pa još uvijek iskusni stručnjak za marketing s lakoćom pobjeđuje mudrosti ispisane nabrzinu na vašem mobitelu ili kompjuteru. No, jasno je da se svijet ubrzano mijenja zahvaljujući AI tehnologiji i onaj koji se tome prilagodi brže će, lakše i efikasnije poslati svoju poruku svima koji je trebaju čuti.