Nemojte se iznenaditi ako vas ovih dana, dok šetate šarmantnim ulicama Bjelovara, zaustavi ekipa s kamerama i pita: "Koje je vaše najdraže mjesto u gradu?" ili "Zašto ste ponosni Bjelovarčanin/Bjelovarčanka?". To nije slučajnost – već dio revolucionarne turističke inicijative "Feel Bjelovar" koju pokreće Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar (TZBB) u suradnji s kreativnom agencijom Mood Media. Ovaj projekt ne samo da želi postaviti Bjelovar na turističku mapu Europe nego i iskoristiti autentične glasove lokalne zajednice kao najsnažniji promotivni alat.
Otkrijte Bjelovar na novi način
Kampanja "Feel Bjelovar" predstavlja snažan korak prema promociji grada kao održive turističke destinacije uz pomoć sadržaja koji će približiti Bjelovar potencijalnim gostima i pokazati njegove skrivene ljepote. A upravo u tome građani i građanke Bjelovara imaju najveću ulogu!
Bjelovar: Najsrdačniji grad u Hrvatskoj 2025.
Bjelovar je nedavno proglašen najsrdačnijim gradom u Hrvatskoj za 2025. godinu, prema Booking.com-ovim Traveller Review Awards. Ova titula potiče iz recenzija gostiju koji su pohvalili gostoljubivost i srdačnost lokalnog stanovništva. Bjelovar se također ponosi bogatom kulturnom baštinom, tradicijom u poljoprivredi i brojnim zelenim površinama, što ga čini idealnim odredištem za sve koji traže autentičan doživljaj.
Kampanja "Feel Bjelovar" se savršeno uklapa u ovu titulu, jer ističe upravo onu srdačnost i gostoljubivost koja je Bjelovar proslavila. Kroz interaktivne sadržaje i priče lokalnih stanovnika, posjetitelji će doživjeti pravi duh grada i shvatiti zašto je Bjelovar postao sinonim za toplinu i dobrodošlicu.
Kampanja "Feel Bjelovar" ne samo da će popularizirati grad kao atraktivnu destinaciju za turiste, nego će i povezati lokalnu zajednicu i povećati promociju i prepoznatljivost Bjelovara. I zato svi su pozvani da se uključe i postanu dio ove velike priče.
Osim toga, pozivamo sve ljubitelje putovanja i turiste da zaprate naš TikTok profil (https://www.tiktok.com/@feel.bjelovar) i otkriju Bjelovar kroz inovativnu kampanju “Feel Bjelovar”.
*Sadržaj nastao u suradnji s Turističkom zajednicom Bilogora-Bjelovar