Kaufland je kroz panel raspravu „Održivost na djelu“ u zagrebačkom kinu Boutique Cinema predstavio 3. po redu Izvještaj o održivosti.

Kaufland - Izvještaj održivosti (2).jpg
Foto: promo

Izvještaj donosi detaljan prikaz društveno odgovornog poslovanja Kauflanda u Hrvatskoj i transparentno prikazuje utjecaj poslovanja tvrtke na gospodarstvo, okoliš i društvo. Osim toga obuhvaća podatke o postignutim rezultatima održivih praksi, ali i planovima usmjerenima ka daljnjem razvoju održivog djelovanja Kauflanda kao međunarodne kompanije u Hrvatskoj.

Kaufland - Izvještaj održivosti (3).jpg
Foto: promo

Na početku predstavljanja Izvještaja nazočne je pozdravio Patrick Rudat, predsjednik uprave Kaufland Hrvatska k.d., te tom prilikom naglasio: „Ovi rezultati pokazuju našu posvećenost održivom poslovanju i brizi za zajednicu i okoliš. Ponosan sam na sve društveno odgovorne projekte koje provodimo i održive inicijative u kojima sudjelujemo jer samo tako možemo napraviti promjene, biti primjer drugima i postavljati pozitivne trendove na tržištu kad je održivost u pitanju.“

Kaufland - Izvještaj održivosti (5).jpg
Foto: promo

Kako se prikupljaju i analiziraju podaci o utjecaju poslovanja na okoliš i zajednicu i koji su ključni aspekti održivosti u maloprodaji bile su neke od tema panela o kojima se raspravljalo.

Kaufland - Izvještaj održivosti (6).jpg
Foto: promo

Uz Dunju Mazzocco Drvar, regionalnu direktoricu programa zaštite prirode u WWF Adria koja je kao keynote speaker dala zanimljiv uvod u temu održivosti, panel je okupio i druga relevantna imena u području održivog razvoja: Anu Zorić, ravnateljicu Uprave za gospodarstvo i financijski sustav u Ministarstvu financija, Dariu Mateljak, partnericu i direktoricu za Hrvatsku u konzultantskoj kući Hauska & Partner, Mirjanu Matešić, direktoricu Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj te Mariju Franić, voditeljicu Sektora za korporativne komunikacije Kauflanda.

Kaufland - Izvještaj održivosti (7).jpg
Foto: promo
Kaufland - Izvještaj održivosti (9).jpg
Foto: promo

Kroz zanimljivu diskusiju panelistice su istaknule kako je uspješno mjerenje učinka ključno za postavljanje dugoročnih ciljeva jer omogućuje poslovnim subjektima kao što je Kaufland da budu odgovorni prema potrošačima i zajednici. Osvrnule su se i na izazove u implementaciji održivih praksi kao i na potrebu za stalnim obrazovanjem zaposlenika i kupaca.

Kaufland - Izvještaj održivosti (8).jpg
Foto: promo

Kaufland kao dio Grupe Schwarz svojim je Izvještajem još jednom pokazao zašto se kao jedan od najvećih trgovačkih lanaca već nekoliko godina nalazi na samom vrhu društveno odgovornih poduzeća u Hrvatskoj.