U srcu zagrebačkog Kvatrića, iza prozora jednog mirnog concept storea, žene nalaze više od odjeće – nalaze priču, podršku i zajednicu. Anđelka Valentić, diplomirana ekonomistica i majka dvaju velikih sinova (18 i 20 godina), vodi brend Indestructible kao i Concept Room u Zagrebu. Kako je zapravo izgledao Anđelikin poslovni put od rada na visokim pozicijama korporacije do modne industrije i razvoja Indestructiblea branda te što ju je potaklo da krene u ovaj poduhvat.
“Sve je počelo skoro slučajno, ali odmah sam osjetila da je to ono što želim – ne samo prodavati odjeću, već stvarati mjesto gdje svaka žena može doći s osmijehom i otići sretna i ispunjena. Za mene je Indestructible prije svega način življenja i razmišljanja. Luksuz nije samo u cijeni, već u znanju kako i gdje nastaju stvari koje nosimo, pod kojim uvjetima i u kojoj kvaliteti.”
Što Indestructible čini drugačijim od drugih butika u Zagrebu i regiji?
“Individualni pristup i privatni shopping su ključni. Ne prodajemo samo odjeću, nego i osjećaj samopouzdanja. Svaka klijentica dobije pažnju i prostor za razgovor, a mi je savjetujemo kako se odjenuti prema njezinim potrebama i stilu. Održiva i ručno rađena moda temelj su svega, a ponuda se pažljivo bira prema potrebama klijentica i filozofiji brenda.”
Koje vrijednosti želite prenijeti kroz ovaj brend?
“Vjerujem u pametnu i promišljenu kupnju, mudro složen ormar i podršku žene ženi. Svaki komad u concept storeu odabran je prema filozofiji kvalitete, trajnosti i autentičnosti. Želim da žene znaju čiju odjeću i od koga stavljaju na sebe”.
Kako birate brendove i proizvode koje nudite u concept storeu?
“Surađujemo samo s partnerima koji dijele naše vrijednosti. Prvenstveno su to hrvatski i slovenski brendovi, ali uvijek gledamo da asortiman bude raznolik i da svaka žena pronađe nešto za sebe. Svi proizvodi su ručno rađeni, od premium materijala, a svaki komad osmišljen je tako da traje i može se nositi kroz više sezona.”

Indestructible-10.jpg
Foto: Ana Ivančić Šola

S kojim izazovima se najčešće susrećete kao vlasnica privatnog biznisa?
“Najveći izazov je radna snaga i administracija, ali rješenje sam pronašla u fleksibilnosti i angažiranju vanjskih suradnika. Najvažniji kanal komunikacije je individualni pristup i društvene mreže. Često mi klijentice kažu kako upravo Indestructible komad obuku na bitne sastanke jer se osjećaju sigurno i samopouzdano.”
Kako gradite odnos s kupcima i što je najvažnije u komunikaciji s njima?
“Najvažnije je slušati potrebe klijentica i biti iskren u savjetima. Svaka žena je jedinstvena i zaslužuje pažnju. Često razgovaramo o stilu, ali i o životnim izazovima. Indestructible je postao i prostor gdje žene dolaze ne samo po odjeću, već i po podršku.”
Kako su nastale radionice i što nude vašim klijenticama?
“Radionice su postale prirodni nastavak našeg poslovanja. Najtraženija je ‘Tajne dobrog ormara’, gdje uz certificiranu konzultanticu učimo o capsule garderobi, pravilnom slaganju i održavanju odjeće. Žene stvaraju nova prijateljstva i poslovne suradnje.”
Kako birate suradnice za radionice i koje teme su najpopularnije?
“Suradnice biram po stručnosti i pristupu. Najpopularnije su teme o slaganju garderobe, odabiru materijala i krojeva prema građi tijela. Često sudjeluju i vizažistice, stilisti i modni stručnjaci.”

Grandiosa-133 (1).jpg
Foto: Ana Ivančić Šola


Koji vam je najdraži trenutak ili uspjeh otkako ste otvorili Indestructible concept store?
“Najdraži mi je ‘Dan neuništivih žena’, događaj koji je okupio 140 žena i 22 brenda i pretvorio izložbu u pravu modnu reviju uživo. To je bio trenutak kad sam vidjela koliko je važna zajednica i podrška koju Indestructible pruža.”
Kako vidite razvoj brenda u narednim godinama?
“Mi smo trenutno na svom maksimumu i treba znati prepoznati svoje kapacitete. Svako daljnje razvijanje donosi sa sobom puno dodatnih troškova i izdataka, kao i uvođenje serijske proizvodnje za što nisam sigurna da je naš put. Fokus ostaje na kvaliteti, održivosti i ženskoj zajednici.”
Što biste savjetovali mladim ženama koje žele pokrenuti posao u modnoj industriji?
“Ako je moda ono što voliš, onda je to pravi smjer, ali budi spremna na ulaganja vremena i energije. Modna industrija je puno dublje i dalje od pukog naslikavanja za modne časopise i društvene mreže. Najvažnije je biti autentičan i vjeran svojim vrijednostima.”