Springfield, mladi i opušteni modni brand Cortefiel grupacije predstavlja svoju božićnu kampanju čije su zvijezde tenisač Fernando Verdasco i španjolski top model, Rocio Crusset. Oboje su se prvi puta upoznali na setu i odmah su tamo podijelili s nama koliko je zapravo bilo uzbudljivo otkriti svoj novi talent ispred kamere. Također su nam rekli i nešto više o ovoj priči inspiriranoj pravim životnim situacijama, ljudskim susretima i neočekivanim prijateljstvima… to je suvremena božićna priča o božićnom duhu.
KEEP IN TOUCH (ostani u kontaktu) je tema kroz koju Springfield prezentira novi modni film o povratku kući za Božić te o vezama koje se stvaraju između ljudi tijekom blagdana. “Rocio i Fernando utjelovljuju ovaj pokret koji je i njima samima vrlo poznat: konstantno putovanje i kretanje od zračne luke do zračne luke, povratak privatnim životima u trenutcima između dolazaka i polazaka jer im njihove karijere nameću takav ritam. Kroz njihove postupke vidimo nekoliko paralelnih priča i različitih veza i susreta između ljudi u pokretu koji su obuzeti jednakim duhom povratka kući svojim voljenima u to blagdansko doba godine” – kaže Aleksandra Franco, direktorica marketinga u Springfieldu. “Kroz njihove likove pratimo priču o susretu dvojice stranaca koji se upoznaju bez da su se međusobno tražili (…) te o iznenađenju novog prijateljstva koje se može dogoditi kroz današnje neočekivane susrete bilo licem u lice ili preko društvenih mreža” – kaže sami brand.
S ovom novom kampanjom, mladi i entuzijastični modni brand Springfield namjerava se povezati sa svojom globalnom publikom kroz svoja dva ambasadora koji sami po sebi predstavljaju istinski DNK branda. Rocio utjelovljuje svježi i prirodni stil Springfieldove žene – ona je mlada i zabavna te strastveno uživa u svojem poslu i životu. “Kao španjoski top model ona dodaje modnu vrijednost koju želimo istaknuti u brandu, približavajući se našoj ženskoj publici.” Fernando, s renomeom svjetski poznatog tenisača, projektu daje internacionalni profil te uz to predstavlja “opuštenog muškarca optimističnog duha, vrlo prirodnog i s kojim biste se vrlo brzo i vrlo lako povezali i imali zabavan razgovor.
Njihov glumački debi značio je instantnu suradnju na setu. Kroz njihove uloge u toj jednostavnoj, ali svima vrlo poznatoj priči, kamera je uspjela uhvatiti najemotivniju, ljudsku stranu njihovih likova u zračnoj luci koja predstavlja simboličku pozornicu univerzalnog mjesta susreta između ljudi sa svih strana svijeta u jedno vrijeme u godini – Božić. Kampanja će biti globalno puštena u studenom, i kroz kanale branda. Također će biti objavljena internacionalno tijekom prosinca preko tiskanih oglasa te u Španjolskoj vraća na TV Springfield kampanju u kojoj će biti prikazani ključni artikli iz muške i ženske kolekcije.
KEEP IN TOUCH je vrlo posebna kampanja za brand koji dugi niz godina nije objavio nikakvu TV reklamu. “Vrlo smo sretni što imamo Rociu i Fernanda kao ambasadore ovakvog projekta jer smo ga željeli napraviti s relevantnim nacionalnim profilima kako bismo se povezali s našom publikom kroz snažne poruke o izvorima branda” – govori Lucia Gonzalez, generalna menadžerica Springfielda. Projekt računa na dodatni casting modela – uobičajeno prisutnih u prošlosezonskim kampanjama branda – taj potez unosi nova lica u projekt te uključuje još pedeset statista. Kampanja u priču uključuje i potrošače te tako publici nudi jedinstveno i inovativno iskustvo: dječak i djevojčica izabrani su za sporedne uloge na otvorenom castingu pa će i oni s nama podijeliti svoja iskustva sa snimanja kampanje. Taj behing-the-scenes, odnosno making of segment bit će objavljen na Springfieldovoj novoj web platformi myspringfield.com početkom studenog ove godine.
Rocío_ SPRINGFIELD
Rocío_ SPRINGFIELD
Rocío_ SPRINGFIELD
Fernando_SPRINGFIELD
Fernando_ springfield
Fernando_ SPRINGFIELD