Cilj američke ikone je postati vodeći svjetski lifestyle brand do 2020. godine

Brand Gant, poznat po originalnoj američkoj sportskoj odjeći europske sofisticiranosti, najavio je potpuni rebranding s ciljem da postane vodeći svjetski lifestyle brand u narednih pet godina. Kampanja za jesen/ zimu 2015. s novim vizualnim identitetom globalno je lansirana u 70 zemalja diljem svijeta. Predstavlja značajan odmak od prepoznatljivog ležernog stila nadahnutog plažama, usmjeravajući se više na sofisticiran i urbani lifestyle.

brand-gant-novom-kampanjom-otkrio-planove-za-buducnost

brand-gant-novom-kampanjom-otkrio-planove-za-buducnost

Novi identitet branda otkriva sasvim novo lice bogatog Gantovog nasljeđa, koje nastavlja biti nepresušan izvor inspiracije, fokusirajući se na ljudsku i intelektualnu sferu Gantove DNA. Nova globalna kampanja savršeno dočarava znatiželju i strast prema stvaranju autentičnih inovacija, kao i prema neprestanom učenju. Upravo te vrijednosti su glavne smjernice u kreiranju novih komada, posebice ručnih satova, koji interpretiraju kultne klasike na moderan način. Kao modele za sofisticirane crno-bijele portrete iz globalne kampanje, Gant je izabrao studente najprestižnijih fakulteta koji su dio američke „Ivy League“ skupine, čime naglašava prednost intelekta nad ljepotom.

brand-gant-novom-kampanjom-otkrio-planove-za-buducnost

Cijene novih modela satova iz kampanje su navedene u nazivima fotografija, a prodajno mjesto je Gelosia, Masarykova 12.