U prostoru novouređenog Guess storea u Centru Cvjetni,uz vruće latino motive predstavljena je glamurozna jesensko - zimska kolekcija globalno popularnog branda! Bezvremenski chic i zavodljiva kolekcija poznatog američkog branda privukla je poznate trendsetere - Antoniju Stupar Jurkin, Vanju Halilović, Deana Pelića, Renatu Sopek, Jelenu Glišić te brojne druge. Nova kampanja inspirirana Meksikom poslužila je kao idealna kulisa za upoznavanje redizajniranog Guess storea i kolekcije za jesen- zimu 2015/2016. Latino motivi iz kampanje savršeno su se spojili s nedoljivim, trendi komadima dajući nam uvid u vruću i koketnu Guess jesen. Guess kolekcija stvorena je za glamourozne djevojke, sexy „bikere“, divlje rokere, ali i za odmjerene dame i gospodu. Bogatstvo detalja i print uzoraka, oštre linije kožnih materijala, zakovice i gravure predstavljaju novi jesenski trend kojem je teško odoljeti. Smioni i eklektični „must have“ komadi dizajnirani su da odgovaraju svakoj odjevnoj kombinaciji i prigodi, zadržavajući odvažan i zavodljiv Guess potpis. Ekskluzivno predstavljanje nove kolekcije poslužilo je kao idealan uvod u nadolazeću modnu sezonu te najavilo stilske odrednice koje će u hladnijim danima zavladati gradskim modnim pistama.
Antonija Stupar Jurkin, Renata Sopek
Dean Pelić i Guess girls
Guess Fiesta party
Guess new collection
Guess new store
Guess pinata breaking
Jelena Glišić, Renata Sopek, Antonija Stupar Jurkin i Vanja Halilović selfie