Specijalist za dodatno uređivanje raznih uređaja, Caviar, od 2011. godine kombinira zapanjujući dizajn, rijetke materijale i vrhunsku tehnologiju u uređajima i dodacima koji oduzimaju dah. Sljedeći uređaj koji žele urediti su Appleove AR naočale Vision Pro.

Appleove kontroverzne nove naočale dobivaju blistavu šminku. Nove naočale za virtualnu i proširenu stvarnost tehnološkog diva Apple pretvorit će se u luksuzni pozlaćeni modni dodatak — s odgovarajućom cijenom.

Luksuzni brend za prilagodbu Caviar International sa sjedištem u Dubaiju najavio je planove za dodatno uljepšavanje Appleovih nedavno predstavljenih Vision Pro naočala, a cijena će im biti 39.900 američkih dolara / 36.600 eura.

Apple Vision Pro Caviar Edition (1).jpg
Foto: caviar

Apple Vision Pro Caviar Edition (7).jpg
Foto: caviar

Planirani model Caviar, koji bi trebao izaći 2024., bit će upakiran u zlato i imati poklopac na preklop. Nazvan CVR Edition prilagođeni Vision Pro je inspiriran Guccijevim skijaškim maskama i naočalama na preklop modnog dizajnera Toma Forda.

Traka koja drži uređaj na glavi izrađena je od legendarne kože Connolly - dobavljača britanskog kraljevskog dvora i Rolls-Roycea. Mekana i izdržljiva smatra se jednom od najboljih na svijetu osiguravajući maksimalnu udobnost vlasniku.

Beskompromisni luksuz uređaja postignut je upotrebom plemenitog materijala za njegovo kućište i zaštitnu masku. Krasi ga najizdržljiviji oblik zlata - 18-karatno zlato. Izradit će samo 24 primjerka, u prodaju će Apple Vision Pro Caviar Edition doći nakon što Apple ponudi tržištu svoj proizvod, a to će biti u 2024. godini.

Apple Vision Pro Caviar Edition Foto: caviar