Svaki od 18 kotača na ekološkom putničkom SUV-u je neovisno ovješen i pokreće ga električna energija, što ga čini sposobnim da s lakoćom prelazi stjenoviti teren. Finska tvrtka koja stoji iza vozila testirala je prvi prototip s kotačima na fleksibilnim metalnim nosačima koji mu omogućuju svladavanje prepreka kao s gusjeničnim pogonima.

Nova će verzija svakom kotaču dati složeniju polugu ovjesa koja bočno visi iz središta vozila s jednim amortizerom. Tvrtka, nazvana 18 Wheels po dizajnu, predviđa da će se ovako postavljen ovjes i kotači jednostavno kotrljati preko prepreka visokih do 20 cm. Pri tome neće doći do gubitka brzine kretanja.

18 Wheels (1).jpg
Foto: 18 Wheels / Ferrari / Profimedia

18 Wheels (8).jpg
Foto: 18 Wheels / Ferrari / Profimedia

Cilj im je razviti i proizvesti prvo električno terensko vozilo na svijetu s 18 kotača koje ne uništava tlo, sigurno je za prirodu i ima znatno bolje dinamičke performanse i sposobnost vožnje po neravnim terenima.

Prvi prototip trebao je testirati hipotezu i suspenziju na različitim podlogama. Nakon šest mjeseci testiranja sada se izrađuje drugi prototip za koji se tvrtka nada da će biti spreman do listopada za javne probne vožnje.

18 Wheels Foto: 18 Wheels / Ferrari / Profimedia