Prije petnaest godina Twitter je startao ("Just setting up my twttr"), prepoznatljiv po jednostavnošću i jedinstvenim ograničenjem od 140 znakova (koji je u međuvremenu udvostručen). Ubrzo je Twitter stekao podršku među tehnološkim i medijskim znancima. U 2011. godini Twitter je prešao cilj od milijun korisnika.

U početku sve je bilo dobro, ali nakon uspješnog IPO-a tvrtke nešto se pokvarilo. Rast korisnika Twittera brzo se smanjio, u 2015. cijena dionica Twittera počela je padati jer su ljudi shvatili da platforma neće oponašati Facebookov uspjeh kako bi postala društvena mreža za mase. To u konačnici Twitter nikad nije ni postao. Platforma su za komentare uživo i rasprave o sportskim događajima, najnovije vijesti i zabavu.

Na grafikonu, kojeg prenosi Statista, možete vidjeti usporedbu Facebooka i Twittera kroz broj dnevno aktivnih korisnika, prihode, dobit, zaposlenike i tržišnu kapitalizaciju.

TWITTER IMA 15 GODINA: Bez podudaranja s Facebookom
Foto: Statista