Brend CRIVIT predstavlja svoju prvu međunarodnu kampanju "FIND YOUR MOVE". Cilj kampanje je promocija aktivnog načina života – na televiziji, društvenim mrežama i u trgovinama Lidla u više od 30 zemalja – pozicionirajući tako CRIVIT kao robnu marku koja ima potencijala postati vodeći brend za rekreaciju u Europi.
Iskusi pokret na novi način
U vremenu kada se tjelesna aktivnost sve više zanemaruje, a dane provodimo pred ekranima i na pametnim telefonima, CRIVIT potiče ljude da ponovno otkriju radost i energiju pokreta. Kampanja koristi snažne i dinamične motive kako bi prikazala širok spektar sportova i aktivnosti poput fitnessa, bicikliranja, kampiranja, aktivnosti na otvorenom, trčanja, zabavnih, timskih, zimskih i vodenih sportova, čime obuhvaća širok asortiman CRIVIT-ovih proizvoda.
Kampanja se može pogledati na linku: Find your move
Novi identitet brenda: Fokus na aktivnost i zabavu
Pokretanje ove kampanje označava prisutnost CRIVIT-a kao samostalnog brenda koji će biti vidljiv na vlastitim kanalima - Instagramu, Facebooku i YouTube-u. Brend predstavlja holistički pristup koji stavlja naglasak na zabavu, lakoću i svjestan stil života – bez pritiska na postignuće. CRIVIT potiče ljude da isprobaju nove sportove i razviju vlastitu rutinu vježbanja. Bilo da ste početnik ili aktivni sportaš, CRIVIT pomaže svima da tjelesnu aktivnost učine sastavnim dijelom svog života. U konačnici, kretanje je jednako individualno kao i svaka osoba – i ključni je element osobne dobrobiti.
"CRIVIT se razvija u nezavisni brend koji tjelovježbu čini dostupnom svima - uz najbolji odnos cijene i kvalitete i jasan fokus na potrebe ljudi. S glavnom porukom "FIND YOUR MOVE" i međunarodnom kampanjom, slijedimo dugoročnu viziju: uspostaviti CRIVIT kao vodeći brend za aktivan način života u Europi", istaknuo je Martin Alles, voditelj brenda u Lidl Internationalu.
Jedinstveno iskustvo kupnje
Novo je pozicioniranje brenda u potpunosti usklađeno s Lidlovom strategijom – trgovine Lidla u više od 30 zemalja nude visokokvalitetnu sportsku odjeću i opremu brenda CRIVIT.
„U Lidlu Hrvatska smo ponosni što smo dio uspješne CRIVIT priče. Vjerujemo u snagu ovog brenda, kao i njegov potencijal da inspirira ljude kako bi vodili što aktivniji život – i to uz najbolji omjer cijene i kvalitete“, rekao je Marko Stanušić, član uprave za nabavu u Lidlu Hrvatska.
O CRIVIT-u
Brend CRIVIT - dostupan u Lidlu - nudi jedinstvenu ponudu sportske odjeće i opreme za različite aktivnosti i sportove. Bilo da je riječ o fitnessu, biciklizmu, kampiranju i aktivnostima na otvorenom, trčanju, zabavi, timskim, zimskim ili vodenim sportovima, CRIVIT pruža sve za aktivan stil života – po najboljem omjeru cijene i kvalitete. Kao partner koji motivira ljude na vježbanje, CRIVIT se fokusira na dobrobit pojedinca i inspirira svakoga da vodi aktivan način života. Aktivnost. Sport. Dobrobit. Uz CRIVIT.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.