Kao specijalna gošća iz New Yorka stiže Tanya Golesic, CEO modne korporacije Jimmy Choo.
Zašto će milenijalci i generacija Z definirati budućnost rasta tržišta luksuza; jesu li iskustvo i doživljaj iznad skupih i lijepih predmeta i ima li Hrvatska u tom smislu što ponuditi; kako se stvara luksuzan brend, bez obzira je li riječ o turizmu, nekretninama, modi ili industriji ljepote te može li se i kako zaraditi milijun eura u vinskom biznisu? Ovo su samo neka od pitanja o kojima će se kroz šest panela govoriti na prvom Adria Luxury Summitu, koji se u organizaciji izdavačke kuće Adria Media Zagreb održava 12. rujna u Amadria Capital Hotelu u Zagrebu. Kao specijalna gošća ove biznis konferencije iz New Yorka stiže Tanya Golesic, CEO modne korporacije Jimmy Choo.
Vrhunski stručnjaci i lideri iz područja turizma, tržišta luksuznih nekretnina, gastronomije te industrije mode i ljepote na jednom će mjestu raspravljati o temama koje utječu na globalnu industriju luksuza, a Adria Luxury Summit ujedno je i izvrsna prilika za njihovo poslovno umrežavanje.
Kad je renovirao i restaurirao tri zgrade unutar Dioklecijanove palače, u kojima je sada smješten hotel Vestibul Palace, Nenad Nizić, predsjednik grupacije jedinstvenih luksuznih hotela u Hrvatskoj Stories-Croatian Unique Hotels, dospio je u središte pozornosti javnosti pokrenuvši sada već vidljivo kvalitetnu prekretnicu Splita u turističkom smislu. O novoj definiciji luksuza, osim ovog vrhunskog stručnjaka, govorit će i Ted Lelekas, Moet&Hennesy brand ambasador, te direktor tvrtke Croatia Sotheby's International Realty Marko Pažanin, poslovni lider koji se može pohvaliti da je 2017. prodao najluksuzniju vilu na Kvarneru za vrtoglavih 8.115.000 eura.
Adria Luxury Summit ugostit će i cijelu obitelj Malalan, vlasnike istoimene draguljarnice, oaze najluksuznijeg nakita i satova. Kako je biti žena na čelu moćnog vinskog carstva, otkrit će nam Marina Cvetić, CEO vinarije Masciarelli, dok će o paradoksu održivosti u svijetu mode, između ostalih, govoriti i Ana Ivančić, privatna poduzetnica koja je prije tri godine napustila posao u financijskom sektoru kako bi otvorila prvu konceptualnu trgovinu Garderobu, specijaliziranu za skandinavske modne brendove.
Želja organizatora Adria Luxury Summita, izdavačke kuće Adria Media Zagreb, stvoriti je zajednicu uspješnih ljudi i projekata koji mogu pridonijeti širenju poslovanja, utjecati na širenje svijesti o važnosti projekata koji osnažuju industriju luksuza te, dakako, donijeti trendove u ovoj industriji koja posljednjih godina raste brže od ukupne privrede.
ADRIA LUXURY SUMMIT organiziran je kao uzbudljiv spoj razmjene ideja i mišljenja kroz panel diskusije više sugovornika te intervjue s utjecajnim i relevantnim govornicima, protagonistima iz različitih sfera luksuza, koji su sa sudionicima Summita spremni podijeliti svoje jedinstveno iskustvo osmišljavanja, stvaranja i upravljanja brandovima u svijetu luksuza te otkriti nove mogućnosti povezivanja u poslovnoj zajednici Adria regije te saznati trendove za 2020.
Očekuju vas renomirani eksperti i decision-makeri iz cijelog svijeta.
U više od 8 sati programa pružamo priliku da saznate informacije najprestižnijih i najboljih predavača i panelista, inspirativne primjere tržišta luksuza, a poseban fokus stavljamo na uspješna rješenja kako bi tvrtke postigle svoj puni tržišni potencijal.
Očekuju vas renomirani eksperti i decision-makeri iz cijelog svijeta.
Cijena ulaznica:
- Regular 1.900 kn
- Last minute 2.800 kn
Svoje ulaznice potražite na: eventim.hr