Od svih kozmetičkih proizvoda koji su u posljednje vrijeme postali viralni višenamjensko sjajilo za usne iz Diora, Addict Lip Glow Oil, zaokuplja najviše pažnje. Hashtag #diorlipoil do danas je generirao više od 70 milijuna pregleda na Tik Tok-u. U eri popularnosti raznih estetskih zahvata, komentari poput "usne izgledaju kao da imaju filere“ samo pridonose hype-u koji se stvorio oko ovog uljnog sjajila za usne, ali i seruma s peptidima, kremastih ili tekućih rumenila i drugih viralnih beauty „poslastica“. A viralno je mamac i za poznate osobe. Tako je slavna Bella Hadid nedavno na svojem Tik Tok-u pokazala svoju jutarnju rutinu kad je prije važnog snimanja od make up-a nanijela jedino, pogađate, Dior Addict Lip Glow Oil.
U čemu je tajna ovog proizvoda? Službeno objašnjenje kaže kako dubinski štiti i naglašava prirodnu boju usana. Zahvaljujući "Color Reviver” tehnologiji, Lip Glow Oil reagira na prirodnu razinu vlage u usnama svake žene prilagođavajući boju i osiguravajući neprestano vlaženje. Drugim riječima, na svakim usnama ovo uljno sjajilo izgledat će drukčije, no jedno je uvijek isto - luksuzna tekstura ulja kombinira intenzivnu njegu sa zrcalnim efektom bez ljepljivog i masnog osjećaja. Formula je obogaćena uljem trešnje koje štiti usne od štetnih vanjskih utjecaja i gubitka vlage. Ovaj beauty proizvod dostupan je i u Douglas parfumerijama, a odlučite li ga kao uskrsni dar "ugrabiti“ 17. i 18. travnja, dobit ćete ga po 15% nižoj cijeni, jer Douglas ima 15% popusta na gotovo sav asortiman u svim parfumerijama. Ovo je izvrsna prilika da i druge viralne proizvode nabavite, pa i druga ulja za usne, po super cijenama. Naša preporuka za savršeni dupe je hranjivo Lovely Lip Oil ulje za usne iz Douglas kolekcije. Zahvaljujući laganoj, neljepljivoj teksturi i fleksibilnom aplikatoru, ulje za usne se lako nanosi, a kombinacija nježne boje i zadivljujućeg sjaja čini da vaše usne izgledaju svježije i punije. Lovely Lip Oil također ima hranjiva i hidratantna svojstva.
Na listi želja mnogih nalazi se i Clinnique Black Honey Lip & Cheek Oil. Dva u jedan tonirano ulje njeguje usne hranjivom mješavinom ulja, dok obrazima pruža suptilan, prirodan i svjež izgled. Ako se koristi kao rumenilo, potrebno ga je samo nježno utapkati u obraze, a ako se koristi za usne, idealan je u sinergiji s kultim Almost Black Honey ružom za usne. Zapravo, ovo nije u potpunosti ruž nego balzam za usne koji se lako nanosi u više slojeva ovisno o prekrivanju koje želite postići. Nijanse su poput kameleona – prilagođavaju se boji usana svake osobe. Uspjeh ovih viralnih „poslastica“ upravo je u tome što, unatoč tome što ih svi žele i imaju, njeguju individualnost i pomažu osobi da se izdvoji od mase.
Što je još „in“, a što svoju popularnost može zahvaliti društvenim mrežama? Prozvodi s peptidima! Peptidi pomažu vizualno smanjiti bore, ostavljajući dojam zaglađenije i čvršće kože. I nisu peptidi samo adut u njegujućim proizvodima (premda su serumi s peptidima itekako viralni), nego i u onima koji prikrivaju razne nepravilnosti. Primjerice, CC krema brenda It Cosmetics, u isto je vrijeme tekući puder za prikrivanje i hidratantni serum protiv starenja kože te pruža zaštitu od sunca sa SPF-om 50 +. I, pogađate, skroz je viralna. Ako ju kupite u nekoj od Douglas parfumerija 17. i 18. travnja dobit ćete popust od 15%, jer povodom Uskrsa traju popusti na gotovo sav asortiman.
Za oko lako "zapinje“ i Radiance serum za njegu lica brenda Caudalie. Serum je učinkovit i nježan za kožu. Omogućuje izbljeđivanje postojećih tamnih mrlja i sprječava nastanak novih tamnih mrlja, čineći ten svjetlijim. Djeluje na sve vrste tamnih mrlja (staračke pjege, pjege od sunca, akne, melazma) te je pogodan za svaki tip kože, čak i za najosjetljiviju. Ima svjež, nježan miris koji spaja zelene note cvijeta limuna, lišća naranče, lubenice i mente.
Ako je nešto viralno, onda su to proizvodi brenda Sol de Janeiro. Teško je uopće odrediti što je veći predmet želje, osobito kad njihove losione, sprejeve za tijelo, proizvode za njegu kose, dezodoranse, ulja za tijelo… možete kupiti na popustu, no izdvaja se jedan poseban body mist.
Inspiriran 1840. godinom, kada je održan prvi “Carnival Ball” u Riju, Sol de Janeiro kreirao je Cheirosa ’40, glamurozan miris koji dočarava uzbuđenje i sofisticiranost. Plemenite note crne jantarne šljive spajaju se s tamnom, slatkom crème de cassis, svježim cvjetovima jasmina i brazilske orhideja te vječnim mošusom, a upravo su oni krivi za zavodljivost ovog multifunkcionalnog spreja. Da, opet dolazi do izražaja „dodatna vrijednost“ koja napravi razliku i osigurava kultni status beauty proizvodu – u ovom slučaju zbog činjenice da ovaj body mist savršeno funkcionira i kao sprej za tijelo i kosu.
Kad nešto dolazi s potpisom Kylie Jenner, poput Cosmic Kylie Jenner 2.0 parfemske vode, onda je to definitivno hit. Riječ je o najnovijem mirisu iz linije Kylie Jenner Fragrances, koji je lansiran krajem veljače 2025. godine. Poznata poduzetnica dobro je iskoristila svoju popularnost na društvenim mrežama za promociju ovog mirisa koji osvaja i primamljivom ambalažom te cvjetnim notama.
Douglas parfumerije 17. i 18. travnja postaju mjesto najbolje kupnje – uz već spomenute viralne proizvode, pronašli smo cijeli niz beauty favorita koje vrijedi ugrabiti po 15% nižim cijenama. Ovo je naš best buy izbor…
*Sadržaj nastao u suradnji s Douglas parfumerijama.