Radi velikog interesa za festival, kompletna ponuda smještaja u hotelu Lone prošle je godine bila rasprodana u samo tri tjedna. Stoga ove godine organizatori sve zainteresirane već sada pozivaju da čim prije isplaniraju svoju odlazak u Rovinj te rezerviraju svoj smještaj i kotizacije.
Dunja Ivana Ballon
Visoka očekivanja od novog izdanja već je sada potvrdila i direktorica festivala Dunja Ivana Ballon koja je najavila simbiozu tehnologije i kreativnosti kao temu šestog izdanja Dana komunikacija: „Prošla godina bila je rekordna po svim pokazateljima, a ove godine pripremamo zasigurno najbolje izdanje festivala do sad. Intenzivno radimo na bogatom programu s fokusom na tehnologiju koja u sprezi s vrhunskim idejama daje razorne rezultate. Zato ćemo ove godine dovesti najbolje stručnjake iz cijelog svijeta koji će govoriti o vrućim temama naše industrije, inovacijama, tehnologiji, idejama i upravljanju podacima.”
Srušeni svi rekordi
Prethodno izdanje festivala srušilo je sve rekorde – ostvareno je 2.400 registracija, a 98% sudionika preporučilo je festival svojim kolegama te izjavilo kako se želi vratiti iduće godine. Prijavljeno je ukupno 227 natjecateljskih projekata, a festival je srušio rekorde i u smislu dodijeljenih nagrada kojih je bilo čak 50, a koje je odabralo preko 40 članova žirija. Tijekom tri dana festivala, posjetitelji su imali priliku upiti znanje čak 16 internacionalnih predavača mahom odlično ocijenjenih, među kojima su bili politički konzultant Alex Braun, osnivač torrent portala The Pirate Bay Peter Sunde, suosnivač agencije CP+B Chuck Porter, Natasha Jen iz dizajn studija Pentagram i mnogi drugi. Preko 90 tvrtki i institucija podržalo je projekt što također potvrđuje status Dana komunikacija kao najvažnijeg strukovnog događanja industrije tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.
Osim predavanja renomiranih stručnjaka iz industrije oglašavanja i odnosa s javnošću, program Dana komunikacija poznat je i po dodjelama nagrada za prestižna natjecanja kao što su Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions, te nezaboravnim koncertima i partijima. Kao i dosadašnjih godina, festival će u velikom broju privući oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i sve ostale profesionalce iz komunikacijske industrije.
Rane prijave za kotizacije i smještaj bit će otvorene do 13. veljače 2017. Smještaj u hotelu Lone do tada se može rezervirati po posebnim cijenama samo za sudionike festivala, a svi koji će biti smješteni u Loneu ostvaruju dodatni popust na cijenu kotizacije već od 300 kn po osobi.
Više informacija pronađite na
www.danikomunikacija.com