Najprodavaniji planer u regiji, prvi koji je davne 2008. godine kreiran samo i isključivo za žene s rubrikama kao što su 'PMS kalendar' ili shopping lista, s inspirirajućim citatima i šarenim, veselim naslovnicama, ove godine obilježava prvih 10 godina postojanja. Protekle godine obilježile su suradnje s modnom dizajnericom Aleksandrom Dojčinović i Severinom. Tim Ženskog rokovnika posebno je ponosan na suradnju s mladim kreativcima 2015. godine, a možda najposebnija je ona s udrugom 'Sve za nju' jer je tijekom 2016. godine naglašavano da svaka žena prvenstveno mora voljeti sebe i voditi brigu o vlastitom zdravlju. Rokovnik za 2017. godinu kreirao je veliki ženski tim predvođen divnim Frajlama i Ingrid Divković koje su sve korisnice podsjećale da 'Žena ženi nije vuk!'. Obilježavajući ovu veliku obljetnicu, Ženski rokovnik za 2018. godinu predstavlja najljepšu i najvažniju suradnju do sada. Od prve godine postojanja, prvi put ove godine, rokovnik nije kreiran i osmišljen od strane kreativnog tima - kreirale su ga njegove korisnice! Više od 500 žena ispisalo je predivne, inspirativne poruke, riječi koje bi uputile svojim prijateljicama i koje su ostisnute na stranicama rokovnika.

Upravo stoga jer je osmišljen i dizajniran prema željama najvjernijih korisnica, svih onih kojima je dnevno planiranje nezamislivo bez ovog planera, ova suradnja je prema riječima osnivačice i vlasnice brenda Dunje Tadić, najvažnija i najemotivnija te je samo način da se zahvali za njihovu vjernost i odanost.
Svjesni vremena u kojem živimo i brzih promjena, tim Ženskog rokovnika korisnicama ove godine nudi nešto sasvim novo. Ženski rokovnik za 2018. prvi je rokovnik u svijetu čija će naslovnica uz pomoć golivecarda 'oživjeti' pomoću AR tehnologije proširene stvarnosti. Kako bi naslovnica oživjela potrebno je preuzeti besplatnu mobilnu aplikaciju golivecard putem Apple Storea ili Google Play Storea i pomoću aplikacije skenirati QR kod koji se nalazi na naslovnici, te potom skenirati naslovnicu koja će 'oživjeti' s ekskluzivnim AR videom. Video će se mijenjati 2 puta mjesečno i korisnicama Ženskog rokovnika tijekom 2018. godine donositi ekskluzivne promotivne poruke razvijene u suradnji s partnerima Ženskog rokovnika.
N. P. Fotografije Mario Poje i Selma Terlević, kreativna radionica 'flatlab'