„Za razliku od uobičajenih predizbornih uradaka koje smo navikli gledati, u videu Izaberite svoju budućnost glavne zvijezde nisu političari“ – ističe voditeljica ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj Violeta Simeonova Staničić. Objašnjava da je riječ o spotu koji će vas „izbaciti iz cipela“ jer snimkama iznimno dirljivih trenutaka dolaska na svijet novorođenčadi „udara“ izravno na emocije.

Riječ je o stvarnim obiteljima i stvarnim trudnicama koje su pristale sudjelovati u filmu nagrađivanog francuskog redatelja Frédérica Planchona. Porodi su snimani u bolnicama u Mađarskoj, Grčkoj, Češkoj i Danskoj, a pokazujući nadu i radost s kojom se dočekuje novi život, Planchon naglašava i da smo - od prve sekunde dolaska na svijet - dio zajednice. Kroz kratku filmsku priču vodi nas djevojčica čija je poruka- Svatko od nas može ostaviti trag, ali zajedno možemo donijeti pravu promjenu. Izaberite Europu u kojoj ću odrastati.

„Naime, cilj je filma osvijestiti činjenicu da odlukom koju donosimo 26. svibnja oblikujemo budućnost novih generacija“, objašnjava Simeonova Staničić. „Ako još niste, svakako pogledajte video Izaberite svoju budućnosti provjerite zašto je postao središnja emotivna točka kampanje kojom Europski parlament poziva građane da u što većem broju izađu na birališta,“ rekla je Simeonova Staničić. Dodala je i kako je video dostupan na Facebooku i na YouTube kanalu Europskog parlamenta, s integriranim titlovima na 32 jezika, uključujući naravno i hrvatski. Zahvaljujući potpori Europske unije gluhih (EUD), film je dostupan i u prijevodu na 31 znakovni jezik.

Simeonova Staničić podsjeća da se Europski parlament već mjesecima priprema za izbore, informirajući građane i motivirajući ih na izlazak na birališta. „Tome je posvećena i kampanja "Ovaj put glasam" kojoj se u Hrvatskoj pridružilo više od 26,000 građana, a podržale su je i brojne poznate osobe, među ostalim i Iva Šulentić, Saša Lozar, Toni Milun, te Ivan Šarić... Simeonova Staničić ističe kako su najveća snaga institucionalne kampanje mladi ljudi koji žele utjecati na promjene i potaknuti svoje vršnjake da izađu na birališta.

„Aktivisti kampanje surađuju  međusobno, razmjenjuju iskustva i ideje, organiziraju događanja na kojima govore o važnosti europskih izbora i sudjelovanja u demokratskom izbornom procesu. Ima tu klasičnih predavanja i informativnih radionica, ali i opuštenijih aktivnosti, poput filmskih večeri ili pub-kvizova na temu EU-a. U Hrvatskoj se samo u travnju, održalo 40-ak događanja koji su tematski povezani s kampanjomOvaj put glasam.  Taj aktivizam mladih nam je iznimno važan budući da je na prošlim europskim izborima u Hrvatskoj 2014. izlaznost u dobnoj skupini od 18-24 godine bila samo 13% dok je ukupni odziv birača bio 25%. Budući da u ovoj kampanji imamo zaista sjajnih primjera aktivista koji neumorno rade na zagovaranju izlaska, iskreno se nadam će te brojke 26. svibnja ipak biti veće“, zaključila je Simeonova Staničić.