Prvi puta je jedna hrvatska kampanja ušla u finale ovog prestižnog natjecanja, a s obzirom na plemenitu poruku ljubavi i sve dosad viđeno, Malena i Klepetan, te Jana i njihova ključna poruka “samo ljubav” mogli bi im donijeti i glavnu nagradu. Video naziva “Wining of love” koji je realiziran u sklopu projekta Jana Voda s porukom ljubavi ušao je u finale Branded Content & Visual Storytelling Live Broadcast/Live Streaming među pedesetak radova pristiglih iz cijele regije i čak 45.000 radova iz cijelog svijeta. Cannes Lions najrelavantiniji je festival za oglašavanje na svijetu, takozvani Oscar za reklame, a postavlja trendove koji se prate i “kopiraju” u svijetu u idućih 10-ak godina. Potvrda je to da je Jana s porukama ljubavi probila granice, postavila nove standarde I da je ova ljubav zaživjela I izvan granica Hrvatske. Malena i Klepetan jedan su od najpoznatijih ljubavnih parova Hrvatske, iako je riječ o rodama. Njihova ljubav koja ne poznaje granice inspirirala je mnoge i ljubavi dala novo značenje, a Jani je omogućila da kroz svoj projekt Voda s porukom ljubavi kroz video priču pokaže iskrenu i pravu ljubav.
Naslovnica
Bezgranična ljubav Malene i Klepetana ušla je u finale reklamnog Oscara u Cannesu