Uvevši slogan #vjerujusebe prošle godine, Erste Group počeo je graditi zajednički identitet brenda za sve svoje banke u sedam država srednje i istočne Europe.
„Priča o ježiću kojem njegove bodlje otežavaju život priča je o svima nama - svatko od nas iskusio je takve trenutke i osjećaje. Erste je u gotovo 200 godina svoje povijesti uvijek podržavala ljude i vjerovala u njih i tako ćemo nastaviti i u budućnosti. Dirljivi video #vjerujusebe zasniva se na našim temeljnim vrijednostima i pretvara ih u slatku božićnu priču,” kaže Martin Radjaby-Rasset, voditelj upravljanja brendom Grupe.
Kampanja, koja se provodi ekskluzivno na Facebooku, nadovezuje se upravo na tu temu, snažno se obraćajući osjećajima gledatelja u predbožićnim tjednima. Božićno vrijeme vrijeme je ljubavi. Vrijeme kada ljudi osjećaju potrebu biti s obitelji i prijateljima. No nemaju svi tu priliku za Božić. Zato je još važnije vjerovati ne samo u sebe, već i u druge. Kad se naoružamo tim vjerovanjem, nijedna prepreka nije preteška i nijedan put nije nemoguć.
Božićna priča o ježiću
Michael Nagy, kreativni direktor Jung von Matt/DONAU, o spotu kaže sljedeće: „Zahvaljujući Johnu Lewisu, božićni reklamni spotovi postali su globalni fenomen. Veliko mi je zadovoljstvo što naša dražesna priča #vjerujusebe može u tome sudjelovati.“
„Božićno vrijeme je vrijeme ljubavi, kada je dobro vjerovati ne samo u sebe, već i u dobrotu drugih. Koliko god se neka prepreka činila nepremostivom, ljubav će pronaći način. Ježić i njegovi prijatelji podsjećaju nas na to“, kaže Andreas Putz, direktor Jung von Matt/DONAU i autor teksta.
Kako bismo osigurali optimalnu vidljivost, prikazivanje na Facebooku nije prepušteno slučaju. “Erste Group optimalno iskorištava svoju opsežnu zajedničku strukturu i objedinjuje resurse svojih zajednica kroz crossposting u svih pet država,” kaže Stephan Gustav Götz iz digitalne agencije MediaBrothers. Osim toga, nova značajka Premieres iskorištena je za pretvaranje premijere spota na Facebooku u događaj uživo. Internetska kampanja pokrenuta je 2. prosinca na Facebooku. Spot se također može pogledati na YouTubeu.
Autori