Regionalna konferencija„Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija“neće Vam održati lekciju, ali mogla bi stručna predavanja, točnije - više njih! U glavnim ulogama su stručnjaci poput Vedrana Bajera (Google Hrvatska), Miloja Sekulića (McCann Erickson Public Relations), Sanje Vale (Gingernet), Nenada Vukušića, Miroslava Varge (Escape), Siniše Gavrilovića, Davora Runje (Drap) i mnogih drugih, među kojima su trojica i u stručnom vijeću zaVIDI WEB TOP 100 2011.
Mjesto održavanja: Hypo centar, Zagreb. Vrijeme održavanja: 10.-12.11.2011.
Foto: Story
Prijave su otvorene putem web obrasca...
Koji je marketing zapravo pobjednički? „Tvrtke su već shvatile važnost društvenih mreža i više ih ne ignoriraju; sada razmišljaju kako ih iskoristiti. I voditelji društvenih mreža su shvatili da više nije dovoljno samo pisati statuse i svaki dan poželiti dobro jutro fanovima, nego je potrebno društvene mreže uključiti u kompletnu marketinšku kampanju ravnopravno uz bok ostalim načinima promocije (banneri, offline promocije…). I to je marketing koji ima priliku biti #win.“ - izjavio je predavač na konferenciji Ilija Brajković.
„Marketing mix“, „online + offline marketing“, „društveni mediji“, „dobri stari banneri“, „promoviranje domene“, „web stranica zlata vrijedna“, „web kampanja“, ... - teme koje ćemo razjasniti na konferenciji i dalje ne rješavaju Vaše probleme? Drugi i treći dan Web::Strategije (11. i 12.11.) su ono što Vama treba, jer donose 3 atraktivna, detaljnija edukacijska seminara: Google AdWordskoji će odgovoriti na sva pitanja u vezi kontekstualnog oglašavanja, SEO seminarkojim ćete se vinuti na sam vrh internet tražilica te Druminar, na kojem ćete proći kroz sve važne aspekte vođenja kampanji na Facebooku i Twitteru. U suradnji s tvrtkom Cognita osigurali smo i online edukaciju - webinare.
Da nije samo edukativni aspekt zastupljen, pobrinuli smo se za pića i „ića“, i što je najvažnije, dobro društvo iz cijele regije s kojim ćete moći razmijeniti poslovna iskustva i znanja u opuštenoj atmosferi. Ove godine na zabavnom programu je, osim panel rasprave i nagradnih igara, organizirana i vožnja quadovima - Quad Session Experience.
Uz Web::Strategiju stoje srebrni sponzori: tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, prvi hrvatski web servisa za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene, tvrtka za online knjigovodstvo CPP te brončani sponzor - tvrtka za mobilna rješenja Pet Minuta te tvrtka za dizajn i izradu web sjedišta te internet marketing - Escape.
Konferenciju medijski prate zlatni partneri: portali Jutarnji.hr, Index.hr, Monitor.hr, Net.hr, Rep.hr te časopis VIDI i LIDER, kao i stručni medijski partneri MAKSI i Etarget Hrvatska te regionalni medijski partneri ZepterADS i Etarget Srbija. U organizaciji konferencije prate nas brojni partneri: Mozaik grupa Hypo centar, Site studio, Cedevita GO!, Falkensteiner Hotels and Residences, Eversys, Web marketing akademija,Timgraf media, World Class Health Academy, OH!Okusite Hrvatsku, Refleksoterapija Flatz, Uklanjanjevirusa.com, ZYX Media, Zimo.co, Cognita i Avalon premium hosting. Tvrtka IDEA Studiozaslužna je za vizual konferencije, a Fotosvijet.com za fotografije.