Četvrti Weekend Media Festival ove se godine održava od 22. do 25. rujna, na već tradicionalnoj lokaciji stare tvornice duhana u Rovinju. Tri festivalske dvorane ove godine donose nikad bogatiju satnicu s velikim brojem stranih i domaćih predavača, panel diskusija i radionica. Tomo Ricov, direktor festivala, naglašava: „Prošle smo godine okupili više od 3 000 sudionika, očekivanja za ovu godinu su također velika. Trenutne najave o zainteresiranosti sudionika za dolazak govore da ćemo letvicu dignuti još više. Razlog tome je i što se Weekend profilirao ne samo kao središnji skup komunikacijske industrije, nego i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova.“ Rovinjska pozornica ugostit će opet mnoge svjetske stručnjake, naglasimo samo Jaya McGilla, višeg potpredsjednika pri Hearst Magazines International koji se posljednjih pet godina brine za izdavaštvo i digitalne operacije u Europi, Bliskom istoku i Africi, prije svega za magazin Cosmopolitan, koji izlazi u 63 zemlje te je najprodavaniji ženski magazin na svijetu. Najveći američki izdavač na svijetu Hearst Magazines International izdaje više od 300 magazina u 80 zemalja. Osim Cosmopolitana, to su ELLE, Esquire, Good Housekeeping, Harper's BAZAAR, Popular Mechanics i Seventeen i mnogi drugi. McGill će pričati o fenomenima globalnih medijskih brandova poput You Tubea i Facebooka te kako se medijske kampanje prilagođavaju čestim i brzim promjenama u svijetu medija. James Robinson je pak britanski novinar koji posljednjih nekoliko godina prati medijsku industriju kao medijski urednik u nedjeljnom izdanju The Observer i medijski dopisnik u Guardianu. Objavio je seriju članaka o Wikileaksu, hakiranju telefona – skandaloznoj metodi kojom se služio britanski tabloid News of the World, problematici zaštite privatnosti te vjerojatno najutjecajnijoj medijskoj osobi na svijetu, Rupertu Murdochu. U Rovinju će se osvrnuti na uvijek aktualnu vezu između novina i političara.