Ziaja je obiteljska tvrtka koju su 1989. osnovali farmaceuti Aleksandra i Zenon Ziaja sa sjedištem u Gdansku. Danas Ziaja zapošljava 400 ljudi i jedna je od vodećih tvrtki na poljskom tržistu s mjesečnom prodajom preko 3 milijuna proizvoda i 55 milijuna eura. Moto tvrtke Ziaja je briga za zdravlje i dobrobit kupaca kojima nudi proizvode za njegu i ljepotu vežući znanstveno provjerene prirodne sastojake i modernu tehnologiju. Uspjeh tvrtke Ziaja temelji se na lojalnosti kupaca, što je najbolja mjera potvrde kvalitete i učinkovitosti, a ujedno i motivirajući faktor za neprekidno poboljšavanje ponude Ziaja proizvoda. Asortiman obuhvaća preko 400 proizvoda visoke kvalitete za njegu lica, tijela i kose koji: • se temelje na inovativnim formulama i prirodnim sastojcima najviše kvalitete, • su proizvedeni prema najnovijim tehnologijama, • su razvijeni u skladu s ekološkim i kožnim standardima, • nisu testirani na životinjama, • sadrže minimalnu količinu konzervansa, • su dostupni po vrlo konkurentnim cijenama. U Hrvatskoj je Ziaja prisutna od 2010.godine i uspješno djeluje sa 5 linija proizvoda (maslina, kakao maslac, kozje mlijeko, naranča i kokos) koji obuhvaćaju njegu kože tijela i lica. ZIAJA ima certifikat kvalitete ISO 9001:2000, te proizvodnju lijekova u skladu sa GMP (Good Manufacturing Practice) standardu. Svi Ziaja proizvodi su klinički i dermatološki testirani od strane znanstvenih institucija kao što su Medicinski fakultet Sveučilišta u Gdanjsku, Institut "Monument-Children's Health Centre" i Sederma laboratorija u Francuskoj.