S nizom ureda diljem svijeta, među kojima su najpoznatiji oni u Amsterdamu, Londonu i New Yorku, i više od 9000 talentiranih zaposlenika, Media.Monks najveća je platforma za kreativnu digitalnu produkciju na planetu. Trofeji i priznanja vodećih međunarodnih organizacija kao što su FWA, Cannes Lions, BIMA, Webbies i Lovies pokazatelj su kreativne izvrsnosti i posvećenosti industriji – no počeci nisu bili tako glamurozni, o čemu će na Danima komunikacija ovoga travnja govoriti upravo njihov CEO Victor Knaap!

Nakon što je zarađivao za život ploveći po Europi, ovaj je bivši skiper davne 2003. odlučio usidriti se u nemirnim vodama Hilversuma, nedaleko od Amsterdama, te je postao predvodnik platforme Media.Monks, pretvorivši podrumski ured u globalni posao. Uz pokretačku ulogu Media.Monksa, Knaap je i izvršni direktor tvrtke S4Capital – djelujući u njoj uz Sir Martina Sorrella, začetnika najveće marketinške mreže na svijetu i oglašivačke legende koja je već posjetila Dane komunikacija.

Dani komunikacija DK2023.jpg
promo 

Knaap danas osvaja pozornice svojim dinamičnim lekcijama o poslovanju i digitalnom rastu koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Baš naprotiv, jedna će osoba napustiti prostoriju uvrijeđena, ali sljedećih deset zbog njega će dobiti potpuno novi pogled na industriju. O beskompromisnosti njegovih postupaka možda najviše govori njegova pobjednička formula za transformaciju malog tima u svjetski kreativni brend.

Prvi je sastojak njegovo zlatno pravilo – Kupi, zamijeni ili umri. Drugi je – Ne igraj na sigurno! A treći i možda najvažniji: Budi ljubazan prema pripravnicima – neki od prvih pripravnika Media.Monksa sada su vodeća lica tvrtke! Za ostatak lekcija o poslovnom rastu i napretku pridružite se sudionicima Dana komunikacija u Rovinju na predavanju naziva How to Build an Agency While the Whole World is Watching.

Victor Knaap na Danima komunikacija DK2023.jpg
promo 

Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija, festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko tisuća sudionika, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najzanimljiviju zajednicu tržišnih komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietya koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; vodećeg svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole te Victora Knaapa, uslijedit će najave brojnih drugih zanimljivih sudionika.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.