Uz više od milijun preuzimanja njezina podcasta Future of Sex, koji je impresionirao vodeće američke medijske platforme i formate kao što su The New York Times, The Today Show i Wired, Bryony Cole prikupila je globalnu publiku kao stručnjakinja za sextech – tehnološki pristup unaprjeđenju, inovacijama i novim diskursima ljudske seksualnosti. Njezini globalni sextech hackathoni i uvidi koje nudi Future of Sex, miljenik ljubitelja podcasta, smatraju se vrhuncem uvida u industriju, stoga u travnju dolazi na Dane komunikacija u Rovinj!
'Fascinirana sam načinom na koji tehnologija prožima svaki kutak naših života, čak i one najintimnije', poručuje Bryony Cole, koja vlada pozornicama diljem svijeta predviđajući trendove u sextechu za vlade, tehnološke titane i nikad snažniju industriju zabave. Istražujući fizičke, emocionalne, intelektualne i duhovne učinke tehnologije povezane sa seksualnošću na pojedince i društvo u cjelini, njezina je misija pružiti dublje razumijevanje utjecaja novih tehnologija na naše odnose.
Oduzima li tehnologija našu sposobnost za intimnost ili nas, baš naprotiv, ogoljava i pruža nove mogućnosti izražavanja? Jesu li tehnološke inovacije produbile tabue koje smo kao društvo razvili ili ih pomaže rasvijetliti? I naposljetku, koje su implikacije za brendove i industriju, ali i komunikaciju na intimnom nivou? To su samo neka u bogatom nizu pitanja na koja će Cole odgovoriti na pozornici Dana komunikacija u svom predavanju naziva Intimate Communications – The Future of Sex and Technology te istražiti utjecaj tehnologije na ljudske veze i seksualnost na višestrukim razinama.
Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija, festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko tisuća sudionika, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najzanimljiviju zajednicu tržišnih komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala pridružiti videolinkom; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera, Munise Can, strateške stručnjakinje koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea te vodećeg svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole uslijedit će najave brojnih drugih zanimljivih sudionika.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.