Danas je nedostatak vremena svojevrsna epidemija, pa nam je svima jako bitno 'glatko' i u što kraćem vremenu obaviti sve u danu. I kad trebamo otići na neki zdravstveni pregled, sve češće tražimo uslugu u privatnim ordinacijama, jer nam 'štede' vrijeme i garantiraju komfor kakav je teško zamisliti u javnim ustanovama. Osjećaj sigurnosti, udobnost, fleksibilnost i brzina ključni u razlozi što sve više ljudi daje povjerenje stručnjacima u privatnoj praksi. Kad su u pitanju stomatološke usluge, možda više nego drugdje tražimo najbolja rješenja i vrhunsku estetiku.

'Kvalitetna zdravstvena skrb u dentalnoj ordinaciji moguća je uz stručan tim koji se konstantno usavršava, preciznu dijagnostiku i, naravno, novu modernu tehnologiju. Potpuna posvećenost pacijentu i njegovom problemu moguća je samo ako su zadovoljeni svi ovi uvjeti', kaže Maja Mimica dr. dent. med., stomatolog sa velikim iskustvom i vlasnica Dental Mimica.

'Nismo ni najveća, ni najpoznatija ordinacija, no ono po čemu nas pacijenti prepoznaju je briga za njih, kvalitetan i stručan rad', kaže dr. Mimica i naglašava kako je Dental Mimica centar s dugogodišnjim iskustvom, u koji po zdravlje zuba dolaze cijele obitelji. Tu su uvijek kad pacijenta zaboli zub, a problem rješavaju već isti dan. Predanost pacijentima i ugodno iskustvo liječenja u fokusu je u ovoj obiteljskoj ambulanti, koja s posebnom brigom pristupa pacijentima s posebnim potrebama. Tim dr. Mimice ima niz taktika kojima osigurava da kad u ordinaciji imaju dijete ili osobu s posebnim potrebama, taj posjet bude prilagođen pacijentu. Zbog toga imaju vjerne pacijente koji im dolaze čak iz Makarske ili Dubrovnika na preglede i zahvate.

Kad su stomatološki trendovi u pitanju, dr. Mimica naglašava kako su ugradnja keramičkih krunica i implantata, ispravljanje zagriza te izbjeljivanje zuba, trenutačno najtraženije usluge Dental Mimica centra. Lijep osmijeh najpopularniji je accessory pa pacijenti žele cjelokupna rješenja, odnosno sanaciju obje čeljusti, što je, kaže dr. Mimica, i najkvalitetniji pristup u kompliciranim slučajevima. Veliki hit su i prozirni aparatići, jer je ispravljanje zuba uz prozirne folije veoma ugodno, jednostavno, a rezultati su izvanredni. Također, uz estetiku zuba, u Dental Mimici uvijek brinu i za estetiku lica i usana, jer puni sklad postiže se uz lijep osmijeh i bijele zube.

Lijepi osmjeh u Dental Mimica ne cijeni se samo na zubarskom stolcu, već je cilj zadržati ga pacijentu na licu tijekom cijele posjete. Zbog toga su prilikom uređivanja novog ureda u koji su nedavno uselili iznimno pazili da se pacijenti osjećaju ugodno od ulaska do izlaska iz ordinacije. Dr. Mimica je pazila da sve u ordinaciji bude čisto i uredno, što uključuje i pult na recepciji te terminal za primanje kartičnog plaćanja.

'Iznimno nam je važno da je cjelokupno iskustvo pacijenta u našoj klinici ugodno, zbog čega nam je primanje svih vrsta kartičnog plaćanja bilo važno za naše poslovanje. Monri Payments nam je omogućio da pacijentima prepustimo odabir načina plaćanja i broja rata, a mi se ne moramo brinuti o sigurnosti ili pouzdanosti usluge', kaže dr. Mimica.

Monri Payments
Foto: promo

Kako bi spriječili neugodne situacije gdje pacijent kod sebe nema gotovinu ili koristi 'krivu karticu', koju oni ne primaju, dr. Mimica se odlučila za SinglePOS terminal.

Riječ je o uređaju za primanje kartičnog plaćanja, koji je jednostavniji za upotrebu od mnoštva POS uređaja različitih banaka. Uz to je efikasniji i bolji za komunikaciju s pacijentima jer im omogućuje da sami odaberu plaćanje na rate i broj rata, što im daje veću diskreciju u ordinaciji. Na taj način su se u Dental Mimica osigurali da zadovoljstvo pacijenta posjetom i uslugom koju su dobili uključuje i njihovo iskustvo plaćanja.

* Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Monri Payments.