Imate Facebook profil? Imate grupu? Imate stranicu? Imate Facebook adse? Imate aplikaciju? Nemate ništa? Sve su to scenariji s kojima se sreću vlasnici i marketingaši unutar gotovo svake tvrtke. Što je taj Facebook i zašto bi moj brand bio gore? Zar mi TV, tisak, radio, outdoor i portali nisu dovoljni? Odgovor je jednostavan. Nisu. Nisu dovoljni zašto zato što smo već dobro zakoračili u 21. stoljeće, stoljeće tehnologije, stoljeće povezanosti, stoljeće komunikacije, stoljeće dvosmjernog marketinga. Informacije su svuda oko nas, korisnici su postali educiraniji, zahtjevniji, odlučniji i ustrajniiji nego ikad prije u svojim željama i pravima. Kompanije koje plasiraju informacije potrošačima također, u principu svi žele nešto novo, nešto drugačije, nešto kreativnije. Drugim riječima, traži se potpuno novi pristup. U tom smislu Facebook je zakoračio na vrata marketinga, pokucao i otvorio ih u velikom stilu. Prije gotovo 2 godine započela je ta priča i u Hrvatskoj. Jutarnji list krenuo je prvi i napravio izvrstan posao. Nedugo zatim, predsjednički kandidati su svoje kampanje počeli, po uzoru na izvrsnu kampanju Obame, temeljiti upravo na društvenim mrežama. Zatim su i drugi polako počeli shvaćati značaj koji ovakva promocija nosi. Izašli su gore, učinili taj hrabar korak i sad više nema povratka. Morali su postati transparentni. Morali su početi slušati. Morali su početi odgovarati. Ako nisu, to im se vrlo brzo obilo o glavu. Jer ljudi pričaju. Pričali su i prije. Ali sada ima milijun kanala na koji mogu izraziti svoje zadovoljstvo, ali i svoje nezadovoljstvo vašim brandom. A znate što kažu – loša vijest širi se barem šest puta brže od dobre. Kako osigurati širenje dobre vijesti? Odgovor je FACE UP! seminar. iSTUDIO je kompanija koja je u Hrvatskoj prva ponudila full service marketing na Facebooku. Od početne ideje, do završne realizacije, bilo da se radi o vođenju stranice, bilo da se radi o aplikacijama. S iskustvom u suradnji sa s preko 50 klijenata čiji veći dio čine najveće hrvatske kompanije poput Agrokora i 24sata, odlučili su svoja znanja i iskustva prenijeti i ostalima, napraviti neku vrstu osvrta na sve što je dosad stvoreno po pitanju marketinga na Facebooku u Hrvatskoj, ali i dati ideje za budućnost. Upravo zato, 12. svibnja organiziraju seminar pod nazivom FACE UP! u Hypo Centru koji će biti podijeljen na 2 tracka. Jutarnji, osnovni, poslužit će vam ako još uvijek niste sigurni trebate li iskoristii Facebook kao marketinško oružje za postizanje vaših planova te kako to učiniti. Taj je dio namijenjen i novim osobama u vašoj kompaniji koje se tek sad upoznaju sa marketingom u praksi. Popodnevni dio naprednijeg je karaktera i namijenjen je korisnicima koji žele vidjeti i saznati kako se to radi na najbolji mogući način i kako mogu primijeniti te casoeve konkretno na svoj brand. S obzirom na dosadašnje rezultate iSTUDIJA vjerujemo da će ovaj seminar biti koristan svakome tko je imao ikakav marketinški prizvuk za svoj brand na Facebooku. Dinamičan medij kakav je Facebook, zahtijeva veliku predanost, i stalno učenje i usavršavanje. Ovo je jedna od odličnih prilika upravo za to. Za više informacija pogledajte službenu Facebook stranicu seminara: www.facebook.com/faceupseminar preko koje možete saznati i cijene i prijaviti se
Znate li kako učiniti od svog branda "facu" na Facebooku?
Elsa Hosk se udaje: Još jedne zaruke iz snova i zaručnički prsten o kojem sanjaju brojne buduće mladenke
All-Black izdanja Jennifer Aniston: Odlični modni primjeri za sve one kojima je crna omiljena boja u svako doba godine
Zvijezde i novac: 4 horoskopska znaka koja do kraja 2025. mogu ostvariti pozitivne financijske korake
'Djevojčice u njenom razredu...': Karleuša iznijela nepoznate detalje iz života starije kćeri, priznanjem šokirala sve
Sin Stele iz 'Ljubav je na selu' postao prvašić: Pogledajte u kakvoj ga je kombinaciji ispratila u školu
Darko Lazić zbog dugova nestao s nastupa u Beču: 'Oteli mu mikrofon, strpali ga u auto i odvezli'