Sigurnost i zadovoljstvo kupaca trgovačkom lancu Emmezeta oduvijek su bili najbitniji, zato pozivaju sve koji su u njihovim dućanima kupili ormar Maxim (kodovi 627958, 627959,627960), u razdoblju od listopada 2020. do srpnja 2021. godine, da ih kontaktiraju, kako bi dogovorili zamjenu vrata.

Emmezeta poziv za popravak ormara Maxim zbog rizika od odvajanja ogledala
Foto: promo

„Zbog primljenih informacija da ogledalo na navedenom modelu ormara klizi, odnosno spušta se, molimo kupce da iz sigurnosnih razloga i predostrožnosti provjere ogledalo na vratima ormara. Ukoliko primjetite pomicanje ogledala i odstupanja ogledala u odnosu na stanje kada je ormar kupljen, kontaktirajte nas u bilo kom trenutku kako bismo dogovorili zamjenu vrata. Ispričavamo se zbog eventualnih neugodnosti“, priopćeno je iz Emmezete.

Ova tvrtka ističe da su im sigurnost i kvaliteta njihovih proizvoda prioritet te da je preventivna i brza reakcija po prijavi upozorenja važna, kako bi se preduhitrile potencijalne neugodnosti.

Za više informacija kontaktirajte Emmezetu na broj telefona 072202022 ili e-mailom na adresu c.operater@emmezeta.hr
Više informacija možete saznati na stranici www.emmezeta.hr te pogledati video kako jednostavno i sigurno skinuti vrata radi zamjene.