Ne bacati, nego udahnuti novi život, a sve iz poštovanja prema prirodi! Zaštita okoliša postala je vruća tema; o njoj sve više promišljaju tvrtke i brendovi, o njoj sve više promišljaju tvrtke i brendovi, ali i pojedinci, svjesni da još uvijek možemo zaustaviti negativne trendove i utišati vapaj koji nam sve glasnije šalje – majka Priroda. Veliko istraživanje koje je još prije pet godina provela Europska komisija, pokazalo je kako je za 95 % Europljana zaštita okoliša i osobno važna, no da misle kako bi se moglo učiniti više u tom području. Čak 77 % građana EU-a vjeruje da ekološki problemi izravno utječu na njihov svakodnevni život. Najviše se brinu zbog onečišćenja – posebice zbog onečišćenja zraka (56 %) i vode (50 %) – te stvaranja otpada i trošenja prirodnih resursa. Smanjenje oborina za 10 posto, porast srednje razine mora za čak 38 centimetara, paklene ljetne vrućine (čemu već sada svjedočimo)…, samo su neke od posljedica koje će se dogoditi ako nešto hitno ne promijenimo. No koliko, uistinu, svatko od nas doprinosi očuvanju okoliša i koji su to jednostavni koraci zahvaljujući kojima baš svaki dan možemo i osobno dati svoj doprinos kvalitetnijem i 'zelenijem' životu?

Moguće je adekvatno koristiti plastiku! Ovo je najlakši način!
Foto: Story

Ako ovih dana spas od vrućine tražite u hidrataciji, voda je najbolji izbor, ali ne bilo koja, već – sukladno sve snažnijem trendu – zapakirana u reciklirane boce.
Naime, mnoge tvrtke intenzivno razmišljaju 'zeleno', a među njima je i brend Jana koji donosi veliku novost na tržište - pakiranje koje poštuje prirodu, tj. boce napravljene od recikliranog materijala i smanjene težine plastike. Novim bocama na godišnjoj razini smanjit će se emisija CO2 za čak 78%, a u 2021. godini i ukupna količina plastike za 44 tone!
Janina kampanja posvećena je prirodi i ciklusima života koje vidimo kroz živi svijet koji nas okružuje. Priroda se konstantno okreće: promjenama godišnjih doba, rastom biljaka… Isto tako funkcionira i naše tijelo u kojemu se događaju procesi koji nas pokreću. Voda iz Janinog izvora putuje s 800 metara dubine te ostaje netaknuta do trenutka otvaranja boce.
''U kampanji Iz poštovanja prema prirodi postavili smo pitanje: što ćemo ostaviti iza sebe. To nas je potaklo da komunikaciju brenda usmjerimo upravo u smjeru brige i očuvanja. Shvatili smo da moramo biti ambasadori prirode i pomoći joj da se nastavi okretati dalje. Kako bismo bili vjerodostojni i u našim djelima, Janu predstavljamo u novom ruhu odnosno novoj 100% recikliranoj boci'', rekla je Vedrana Vlahović, voditelj robne marke Jana.
Reciklirana plastika ili rPET podrazumijeva ponovnu uporabu plastike pri proizvodnji novih boca. Reuse ili ponovna uporaba, temelj je kružnog modela gospodarstva. Da bi se stvari promijenile na bolje, samo treba netko tko će pokrenuti mlin, koji je i glavni element nove Janine kampanje.

Sadržaj donosimo u suradnji s brendom Jana