Nabilah Harron – poznato je ime u svijetu društvenih mreža, prije svega među onima koje vole i prate make up trendove. Ova Južnoafrikanka i make up artistica, koja posljednjih nekoliko godina zbog ljubavi živi u Hrvatskoj, prije četiri godine na svojem je Instagram profilu počela dijeliti savjete o šminkanju i ljepoti, pa su – korak po korak – došle i suradnje s brendovima u čijem su fokusu ljepota, moda i putovanja. Za ovu influencericu i mamu 6-godišnjeg dječaka svaki je dan drukčiji; pa tako jedan dan šminka mladenku, a već sutradan pomaže u kreiranju nove beauty, fashion ili lifestyle kampanje.
'Moj dan uvijek započinje kavom i zdravim zelenim smoothiejem, a zatim pripremam doručak za svoju obitelj. Nakon toga provjeravam e-poštu i odgovaram na mailove, potom se pripremam za sastanke planirane za taj dan, istražujem trendove iz svijeta ljepote, a trenutačno sam jako zauzeta i angažmanom oko vlastite web stranice, koja će biti pokrenuta vrlo brzo', kaže Nabilah, napominjući kako su joj, u toj užurbanoj rutini, najbolji saveznik tenisice. Godinama, priznaje, nosi Air Max, jer su one za nju – ikonične. Imaju priču, povijest, udobne su i lako ih je ukomponirati u svaki stil. U nove Air Max Viva tenisice zaljubila se na prvu, a najviše ju je privukla boja, kao i vezice, isprepletene u dvije kombinacije boja.
'Tenisice nosim gotovo svakodnevno, pa je to dio mog identiteta. Uvijek sam u pokretu, tako da mi tenisice omogućuju slobodu da udobno idem gdje god trebam biti i pritom izgledam stylish. Tenisice Air Max Viva toliko su svestrane da ih mogu nositi na toliko različitih načina, uz traperice, kratke hlače, pa čak i ležerne haljine', kaže Nabilah i svima koji koketiraju s društvenim mrežama savjetuje kako napraviti dobar reels.
'Najvažnije je koncept. Prije svega se cijene dinamičnost i kreativnost; takvi reelsi privući će veći broj ljudi na vaš feed. Također, treba se voditi računa i o odabiru glazbe, koja odgovara vašem konceptu ili stilu, a i dobra rasvjeta osigurat će veći broj pregleda vašeg reelsa', savjetuje Nabilah. Kao kreatorici digitalnog sadržaja najvažnije joj je stalno unapređivati kvalitetu, znati se plasirati na pravi način, primjeren situaciji, te – možda i najvažnije! – uvijek i u svemu ostati svoj.
*Sadržaj nastao u suradnji s brendom Nike.