Nives Grubišić je sa samo 28 godina dospjela do pozicije uspješne brend manadžerice u multinacionalnoj kompaniji British American Tobacco. Nakon završenog dodiplomskog studija u Cambridgeu te magisterija Financija i investicija na prestižnom sveučilištu London School of Business and Finance vratila se u Hrvatsku. Karijeru je započela u Centru za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva, a prije četiri godine pridružila se Brand odjelu u BAT-u gdje je brzo napredovala na trenutnu poziciju.
Trenutno radiš u British American Tobaccu na poziciji brend menadžerice, s kojim projektima se baviš?
Vodim tim koji je odgovoran za odabir portfolija i plasiranje novih proizvoda potencijalno smanjenog rizika na tržišta u Adria regiji. Trenutno smo fokusirani na proizvode koji griju duhan u Hrvatskoj i Srbiji.
Vaš proizvod glo od prošle je godine dostupan u Hrvatskoj, kako je tržište reagiralo?
Sigurni smo u svoj proizvod i njegovu kvalitetu, a to su potrošači i prepoznali, te smo zadovoljni postignutim rezultatima u protekloj godini. U planu imamo i brojne novitete koji predstavljaju potencijalno manje štetnu alternativu pušenju i potrošačima omogućuju veći izbor.
Kako je biti žena u tradicionalnoj duhanskoj industriji?
Odlično! Iako mnogi misle da u duhanskoj industriji prevladava „muški svijet“, kod nas nije tako. I zaista mogu reći da se kao žena do sada nisam susrela s takvim problemima. Zapravo, kada se osvrnem na tim s kojim trenutno radim, u njemu i prevladavaju žene. Jako je lijepo raditi u okruženju u kojem se isprepliću ljudi iz raznih dijelova svijeta, u kojem se timski rad izrazito cijeni, i u kojem se međusobno podržavamo, tako da je radna atmosfera odlična.
Kako usklađuješ privatne i poslovne obaveze?
S obzirom da imam četverogodišnju kćer, to ponekad zaista i nije jednostavan zadatak. Ali zato sam neizmjerno zahvalna svojoj obitelji koja mi pruža bezuvjetnu podršku. S druge strane, i okruženje u kojem radim je jako podržavajuće, tako da uz dobro planiranje i organizaciju uspjevam uskladiti sve privatne i poslovne 'zadatke'.
Koji projekt ti je bio najizazovniji tijekom karijere?
Ja sam tip osobe koja voli nove i nepredvidive projekte, tako da na niti jedan od njih ne gledam kao na izazov. Glo je svakako najzanimljivi projekt na kojem sam do sada radila – s obzirom da je to nova kategorija proizvoda koja zahtjeva drugačiji pristup, samim time je i sam projekt vrlo uzbudljiv i dinamičan.
Što je najvažnije za uspjeh u poslovnom svijetu?
Ono najbitnije je da moraš zaista voljeti ono sto radiš, samo tako ćeš dati najviše od sebe i postići dobre rezultate. Bitno je i da te okruženje u kojem radiš podupire, jer vjerujem da nema bolje motivacije za rad od toga. I moj mali trik – obožavam planinariti, pa tako iskoristim svaki trenutak koji mogu da odem u planine, opustim se i napunim energijom za nove obaveze.