“Suradnja koju su svi htjeli, a da nisu to ni znali” opisuje britanski Vogue fantastičan spoj Lady Gage i Dom Pérignona. Naime, Lady Gaga novo je zaštitno lice umjetničkog projekta i limitiranog izdanja boce ovog prestižnog šampanjca. Lady Gaga pozvala je svog dugogodišnjeg kreativnog suradnika Nicolu Formichettija te fotografa Nicka Knighta, da snime novu očaravajuću kampanju koja je, kako piše u objavi za medije “proslava toga kako nas pomjeranje granica stvaranja, stalna reinvencija i strastvena posvećenost svom zanatu mogu podići, pojedinačno i kolektivno”.

“Jako mi znači što sam pronašla kreativnog suradnika u Dom Pérignonu” kaže Gaga
Profimedia “Jako mi znači što sam pronašla kreativnog suradnika u Dom Pérignonu” kaže Gaga

Kako je Nick Knight rekao za Vogue - “Dom Pérignon neće obaviti berbu, osim ako nije savršena, ako ne ispuni njihov estetski ideal; sličnu vrstu odlučnosti i potrebe ima i Gaga u svom umjetničkom izričaju”, kaže. “Uvijek ide do maksimuma, nikad se ne predaje i radit će dok ne padne. Potpuno se posvetila postizanju najbolje fotografije, više od toga i ne mogu tražiti!”
Lady Gaga je suradnju najavila na svom Instagramu ustvrdivši kako ih oboje pokreće neodoljiva želja za kreativnom slobodom. Vidljivo je to i kroz energične fotografije kampanje koja na hrabar način slavi dvanaestogodišnji proces berbe grožđa crnog pinota za istinski “magnetski” rosé.

Dom Pérignon predstavlja limitirano izdanje svog prestižnog šampanjca
Profimedia Dom Pérignon predstavlja limitirano izdanje svog prestižnog šampanjca

 Gaga se pronašla i u ostavštini Dom Pérignona, točnije u mantri Dom Pierrea Pérignona, benediktinskog redovnika čija je životna misija bila stvoriti najbolji šampanjac na svijetu. “Ora et labora”, što znači “moli i radi”, predstavlja apsolutnu predanost potrebnu da bi se išlo van granica kako bi se ovladalo nečijom umjetnošću. “Imao je uvjerenje i naporno se trudio da to ostvari”, objašnjava Gaga za Vogue. “Bio je toliko usredotočen na svoj zanat, s beskompromisnom vizijom i duhom. Jako vjerujem u ove stvari, pa mi stvarno znači što sam pronašla kreativnog saveznika u Dom Pérignonu.”

Gaga u Queendomu, sa stylingom Nicole Formichettija
Profimedia Gaga u Queendomu, sa stylingom Nicole Formichettija

Gagina skulptura Dom Pérignona u limitiranom izdanju, veličanstveni Rosé Vintage 2005. izložit će se na privatnoj prodaji a dobit od prodaje 110 kolekcionarskih boca ići će Zakladi Born This Way, koju je Gaga pokrenula 2011. godine sa svojom majkom Cynthiom Germanotta. “Nema ništa važnije od iskazivanja dobrote jedni prema drugima, od stvaranja svijeta u kojem se svi vide, čuju i vole”, kaže Gaga i zaključuje: “Velikodušnost može napraviti promjenu i počašćena sam što i Dom Pérignon to radi kroz našu suradnju.”