Lista osvojenih nagrada za Janu sve je duža. Na 18. po redu natjecanju za najbolje medijske strategije - SEMPL- kampanja „Malena i Klepetan“ sinoć je osvojila zlatnu nagradu u kategoriji Best use ofdigitalworld te u samo nekoliko mjeseci pridobila stručne žirije čak četiri marketinška festivala! Nakon kreativnih direktora i predstavnika novinarske struke, Janina kampanja zaslužila je priznanje i najvažnijih medijskih stručnjaka te ujedinila nagrade u najvažnijim marketinškim kategorijama. Osvajanjem SEMPL nagrade, 2016. godina pokazala se kao najuspješnija do sada za Jana Vodu s porukom, a svoje zadovoljstvo ovakvim rezultatima kampanje nije krilaizvršna direktorica marketinga Agrokora Iva Balent: „Četvrto priznanje s međunarodnog natjecanja za našu kampanju Malena&Klepetan je još jedno veliko veselje i potvrda da ljubav pobjeđuje. Zahvaljujem žiriju konferencije medijskih trendova Sempl što je prepoznao emociju koju je cijeli tim živio i unio u ovaj projekt te nas za to nagradio zlatnim Semplerom.“
Malena i Klepetan Jani i Imagu donijeli zlatni Sempler za najbolju digitalnu kampanju
Najčitanije
Najnovije
Pravo porijeklo Momčila Bajagića Bajage? Rođen u Hrvatskoj, a mnogi misle da je iz Srbije – njegovi korijeni kriju tajnu
Valentina iz 'Ljubav je na selu': 'Mama mi je rekla da se prijavim u show, a kod Dejana mi se svidjelo...'
Ovaj poznati Srbin je zet Mile Kitića: Godinama voli njegovu kćer, a bodrio ga je i u Areni Zagreb

