Lista osvojenih nagrada za Janu sve je duža. Na 18. po redu natjecanju za najbolje medijske strategije - SEMPL- kampanja „Malena i Klepetan“ sinoć je osvojila zlatnu nagradu u kategoriji Best use ofdigitalworld te u samo nekoliko mjeseci pridobila stručne žirije čak četiri marketinška festivala! Nakon kreativnih direktora i predstavnika novinarske struke, Janina kampanja zaslužila je priznanje i najvažnijih medijskih stručnjaka te ujedinila nagrade u najvažnijim marketinškim kategorijama. Osvajanjem SEMPL nagrade, 2016. godina pokazala se kao najuspješnija do sada za Jana Vodu s porukom, a svoje zadovoljstvo ovakvim rezultatima kampanje nije krilaizvršna direktorica marketinga Agrokora Iva Balent: „Četvrto priznanje s međunarodnog natjecanja za našu kampanju Malena&Klepetan je još jedno veliko veselje i potvrda da ljubav pobjeđuje. Zahvaljujem žiriju konferencije medijskih trendova Sempl što je prepoznao emociju koju je cijeli tim živio i unio u ovaj projekt te nas za to nagradio zlatnim Semplerom.“
Malena i Klepetan Jani i Imagu donijeli zlatni Sempler za najbolju digitalnu kampanju
Najčitanije
Najnovije
Silvija iz ‘Braka na prvu’ obrušila se na ministra Glavinu: ‘Zar pjesma vrijedi manje od utakmice?’
Srpski bogataš o glasinama da čeka dijete s Milicom Todorović: Ime mu se ranije vezivalo uz hrvatsku misicu
Miroslav Ilić ekskluzivno: ‘Prvi sam zapjevao u Zagrebu poslije rata, a s Mišom Kovačem me veže posebna priča…’