Komičar Ivan Šarić, radijski voditelj Daniel Bilić te glazbenik i producent Baby Dooks pridružili su se kampanji MOškarac kojom dm, u mjesecu muškog zdravlja, educira građane o važnosti pravovremenih pregleda kod muškaraca. U studenom, jedinom mjesecu koji ima isti nadimak u cijelom svijetu, svi kupci dm-a moći će pokazati što znači biti pravi MOškarac uz majicu podrške pokretu MOvember koji potiče muškarce na bolju brigu o sebi. Pri kupnji bilo koja tri proizvoda za mušku njegu, dm kupcima daruje brkatu majicu s natpisom MOškarac koju ovog MOvembra, uz brkove, nose i Ivan Šarić, Baby Dooks i Daniel Bilić. Što čini pravog MOškarca sažeo je Daniel Bilić: "Biti pravi MOškarac je brinuti se o svim slabijima od sebe, ali da bi to mogao - moraš se brinuti i za sebe. Uvijek imamo vremena odvesti auto na servis (ili mu samo promijeniti gume), ali sebe natjerati na pregled (ili ga obaviti sam) je pothvat kojem ni skok iz svemira Felixa Baumgartnera nije ni do koljena!"
MOvember u dm-u
Još iz kategorije