Kako bi pronašao riječ koja savršeno opisuje moderni karakter Audija Q2, Audi se inspirirao hrvatskim društvenim mrežama i, u suradnji s agencijom za mjerenje učinaka komunikacije Media Net, proveo istraživanje o najkorištenijim domaćim hashtagovima. I, kako dišu hrvatski korisnici društvenih mreža? Istraživanje je uz popis najkorištenijih, otkrilo da su najpopularniji hashtagovi upravo oni vezani za aktualna događanja. Stoga ne čudi da su najpopularniji povezani sa sportskim događanjem godine, Eurom 2016, pa su #cro, #crofans i #croatiafans bili popularniji i od uvijek aktualnih #vijesti te #politikahr.
Audi Q2 zna koje #hashtagove koriste Hrvati
Ovog ljeta kanaliziramo nostalgičan beachy vibe koji nas vraća u Y2K: Spremni smo za Dolphin Girl Summer
Probiotici vs. Prebiotici: Koja je razlika, u kojim ih namirnicama nalazimo i što naša crijeva zaista trebaju?
Tjedni horoskop od 16. do 22. lipnja 2025.: Mars u Djevici i sezona Raka otkrivaju uzbudljive dane pred nama
Marija Šerifović napravila DNK analizu: Šokirala se kad je saznala istinu o sebi
Isplivalo pravo porijeklo Željka Joksimovića: Otac mu je iz Srbije, a nitko nije znao da je majka rođena u ovoj zemlji
'Moja djeca su muslimani': Najbogatija Srpkinja zapjenila zbog pitanja o vjeri njene djece, šeiku ih je rodila četvero