Kako bi pronašao riječ koja savršeno opisuje moderni karakter Audija Q2, Audi se inspirirao hrvatskim društvenim mrežama i, u suradnji s agencijom za mjerenje učinaka komunikacije Media Net, proveo istraživanje o najkorištenijim domaćim hashtagovima. I, kako dišu hrvatski korisnici društvenih mreža? Istraživanje je uz popis najkorištenijih, otkrilo da su najpopularniji hashtagovi upravo oni vezani za aktualna događanja. Stoga ne čudi da su najpopularniji povezani sa sportskim događanjem godine, Eurom 2016, pa su #cro, #crofans i #croatiafans bili popularniji i od uvijek aktualnih #vijesti te #politikahr.
Audi Q2 zna koje #hashtagove koriste Hrvati
Što se nosi na ulicama Kopenhagena: 200+ modnih street style ideja kako biti dosljedan brendovima, trendovima i stilu
Bojite se ljetnog pilinga tijela kako ne biste skinuli ten? Evo koliko često ga trebamo raditi da ne isušimo kožu
Ova 3 horoskopska znaka očekuje poseban sjaj za vikend od 8. do 10. kolovoza: Pun Mjesec u Vodenjaku nosi jak utjecaj