Donirali su naočalne leće socijalno najugroženijima sa glavnim ciljem senzibiliziranja javnosti i podizanja svijesti o važnosti dobrog vida, prevenciji i pravovremenoj korekciji za sve ljude i u svim prilikama. Čak 80% informacija koje primamo dolazi nam putem vida, a ipak 2.5 milijarde ljudi u svijetu nema korekciju vida kakva je potrebna. Stoga se Essilor kroz svoju povijest i djelovanje fokusirao na zaštitu i postizanje dobrog vida kako bi ponudili kvalitetnu korekciju prilagođenu potrebama svakog pojedinca, što je istovremeno ambiciozan i odgovoran zadatak. Omgućiti što većem broju ljudi da vide bolje kako bi živjetl kvalitetnije!
Essilor obilježio Svjetski dan vida
Pun Mjesec u Vodenjaku posebno će biti sretan za ova 3 znaka: Za njih bi 9. kolovoza mogao značiti mnogo više
Ljetna njega usana: Kako nahraniti i obnoviti usne nakon sunca i mora? Donosimo 3 homemade maskice od 2 sastojka
Coastal manikura je vječni go-to izbor za ljetne nokte: Evocira plažu, zalazak sunca i mediteransku eleganciju