Donirali su naočalne leće socijalno najugroženijima sa glavnim ciljem senzibiliziranja javnosti i podizanja svijesti o važnosti dobrog vida, prevenciji i pravovremenoj korekciji za sve ljude i u svim prilikama. Čak 80% informacija koje primamo dolazi nam putem vida, a ipak 2.5 milijarde ljudi u svijetu nema korekciju vida kakva je potrebna. Stoga se Essilor kroz svoju povijest i djelovanje fokusirao na zaštitu i postizanje dobrog vida kako bi ponudili kvalitetnu korekciju prilagođenu potrebama svakog pojedinca, što je istovremeno ambiciozan i odgovoran zadatak. Omgućiti što većem broju ljudi da vide bolje kako bi živjetl kvalitetnije!
Najčitanije
Najnovije
Silvija iz ‘Braka na prvu’ obrušila se na ministra Glavinu: ‘Zar pjesma vrijedi manje od utakmice?’
Srpski bogataš o glasinama da čeka dijete s Milicom Todorović: Ime mu se ranije vezivalo uz hrvatsku misicu
Miroslav Ilić ekskluzivno: ‘Prvi sam zapjevao u Zagrebu poslije rata, a s Mišom Kovačem me veže posebna priča…’