Nakon što su prije neki dan u Zagrebu osvanula zanimljiva pakiranja uličnih predmeta, od koša za smeće pa do ulične svjetiljke na Zrinjevcu, danas smo otkrili o čemu se zapravo radi. Naime, Imago reklamna agencija odlučila je promovirati svoj skup usluga za branding i dizajn ambalaže pod nazivom ImagoBOX zanimljivom PR stunt kampanjom i tako privući pozornost šire javnosti te ukazati na značaj dobre ambalaže. Kako bi pokazali moć ambalaže, odnosno prenijeli poruku da su dobro zapakirani proizvodi bolje primijećeni, ImagoBOX je odlučio zapakirati svakodnevne i neprimjetne predmete u gradu i promatrati reakcije ljudi. Zapakirali smo uličnu svjetiljku, klupicu u parku, mjesto na zagrebačkoj špici, stupić, prostor za parkiranje bicikala i koš za smeće. Zanimljivo je bilo gledati kako ljudi koji su bar stotinjak puta u životu prošli pored tih predmeta ne obraćajući pozornost danas zastajali, vadili mobitele i fotografirali. To je ta razlika koju čini dobra ambalaža – istaknuo je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor Imago reklamne agencije.
Na špici su svi gledali samo u nju
U subotu 23. kolovoza na nebu nas očekuje Mladi Mjesec u Djevici: Ipak, neće nimalo dobro utjecati na ova 3 znaka
Labubu i strategija uspjeha: Prihod koji je ostvario ovaj globalni fenomen mogao bi vas iznenaditi, ali nešto i naučiti
Zanimljive reakcije na prvu make up kolekciju Louisa Vuittona: Glasna nadglasavanja ima li smisla kupiti ruž za 140 eura
Ava Karabatić se 'posula pepelom': 'Nemam ništa protiv debelih, i sama se družim s njima'
Majka Aleksandre Prijović objavila fotografiju s dečkom: Obratila mu se emotivnim riječima, a povod je poseban
'Debele, nisam vam ja kriva': Ava Karabatić objavila fotografiju u bikiniju pa otkrila da je bankrotirala