U povodu dolaska novog twinga na hrvatsko tržište Renault je pokrenuo urbanu društvenu igru ‘Twingospođice’ u kojoj glavnu ulogu imaju četiri twinga i četiri slavne vozačice koje su predvo­dnice četiriju timova koje čine po tri djevojke, a natjecat će se u virtualnom i stvarnom svijetu. Svaka kapetanica dobila je na korištenje twingo različite boje pa dizajnerica Anamarija Asanović vozi bijeli, glumica Vanda Winter crveni, voditeljica Lorena Nosić žuti i Korana Gvozdić plavi twingo.

Branimir Ceboci (AMZ), Davor Garić (NovaTV), Korana Gvozdić, David Kušanić (Renault), Vesna Gaić (Renault), Ivona Čulo (izvršna direktorica Adrije Medije Zagreb), Sanja Gumhalter (Publicis)
Putem društvenih mreža one su odabrale po tri djevojke s kojima će na Facebooku, Instagramu i Twiteru raditi na popularnosti svoje skupine skupljajući lajkove, komentare, podjele na Facebooku te hashtagove ispred imena svake ekipe na Twitteru i Instagramu.
Branimir Ceboci, prodajni agent u Adriji Mediji Zagreb, Sanja Gumhalter (Publicis), David Kušanić (Renault), Vesna Gaić (Renault), Svjetlana Matić i Vanda Winter Fotografije: Livio Andrijić