U povodu dolaska novog Twinga na hrvatsko tržište, Renault je pokrenuo urbanu društvenu igru u kojoj glavnu ulogu imaju četiri Twinga, u četiri različite boje, četiri mlade, lijepe i poznate vozačice, predvodnice četiriju jednako lijepih i urbanih skupina od po tri djevojke, koje će se natjecati u virtualnom i stvarnom svijetu. Svaka od četiri kapetanice natjecateljskih timova (Twingo ambasadorice), a to su Anamarija Asanović, Vanda Winter, Lorena Nosić i Korana Gvozdić, dobit će na korištenje četiri Twinga različite boje: bijeli, crveni, plavi i žuti te će preko društvenih mreža do 25. rujna odabrati po tri djevojke s kojima će na Facebooku, Instagramu i Twiteru raditi na popularnosti svoje skupine skupljajući lajkove, komentare, podjele (share) na FB-u, uporabe # ispred imena svake ekipe na Twitteru i Instagramu. Tako je Vanda Winter izabrala crvenu i postala zaštitno lice tog dinamičnog gradskog auto koji osvaja na prvi pogled.
Vanda Winter kao Twingospođica bira crveno!
Najčitanije
Najnovije
Silvija iz ‘Braka na prvu’ obrušila se na ministra Glavinu: ‘Zar pjesma vrijedi manje od utakmice?’
Srpski bogataš o glasinama da čeka dijete s Milicom Todorović: Ime mu se ranije vezivalo uz hrvatsku misicu
Miroslav Ilić ekskluzivno: ‘Prvi sam zapjevao u Zagrebu poslije rata, a s Mišom Kovačem me veže posebna priča…’