U povodu dolaska novog Twinga na hrvatsko tržište, Renault je pokrenuo urbanu društvenu igru u kojoj glavnu ulogu imaju četiri Twinga, u četiri različite boje, četiri mlade, lijepe i poznate vozačice, predvodnice četiriju jednako lijepih i urbanih skupina od po tri djevojke, koje će se natjecati u virtualnom i stvarnom svijetu.
Svaka od četiri kapetanice natjecateljskih timova (Twingo ambasadorice), a to su Anamarija Asanović, Vanda Winter, Lorena Nosić i Korana Gvozdić, dobit će na korištenje četiri Twinga različite boje: bijeli, crveni, plavi i žuti te će preko društvenih mreža do 25. rujna odabrati po tri djevojke s kojima će na Facebooku, Instagramu i Twiteru raditi na popularnosti svoje skupine skupljajući lajkove, komentare, podjele (share) na FB-u, uporabe # ispred imena svake ekipe na Twitteru i Instagramu.
Tako je Vanda Winter izabrala crvenu i postala zaštitno lice tog dinamičnog gradskog auto koji osvaja na prvi pogled.
Novi Twingo razvijen je u suradnji s Daimlerom te je prilikom razvoja posebna pozornost bila posvećena kvaliteti i sigurnosti. Twingo se proizvodi u tvornici u Novom Mestu u Sloveniji u koju je mnogo uloženo kako bi mogla ispuniti standarde Renaulta i Daimlera u pogledu kvalitete.
Njegov šaren, razigran karakter nadahnut je nasljeđem svojih prethodnika. Boje su posvuda, iznutra i izvana, čak i na mnogobrojnim pretincima za odlaganje raspoređenim po cijeloj unutrašnjosti.
Četiri lepršave 'pop' boje dostupne od predstavljanja modela (plava Dragée, crvena Flamme, žuta Eclair i bijela Cristal) savršeno odgovaraju optimističnom karakteru novog Twinga.
• Paleta dostupnih boja nastavlja se plavom Pacifique, crnom Etoile i smeđom Cappuccino.
• Zbogom sivilu! Namjera novog Twinga da se istakne u gomili naglašena je činjenicom da u paleti boja nema nijedne nijanse sive.
Izvor inspiracije
- Novi Renault Twingo nadahnut je ne samo izvornim Twingom nego i Renaultom 5. On predstavlja suvremen pristup konceptu gradskog automobila s naglaskom na inovacije u dizajnu i konstrukciji. Novi Twingo zabavan je, razigran i lepršav automobil. Iznimno je upravljiv, prostran i izrazito praktičan. Jedva ćete čekati sjesti za volan i odvesti se - izjavio je Laurens van den Acker, šef odjela za industrijski dizajn, Renault.
Fotografije: Robert Gašpert, press