Osim što redovito oduševljava svojim kazališnim i filmskim ulogama, nagrađivana glumica Nataša Janjić Lokas redovito plijeni pažnju javnosti i najzahtjevnijih modnih autoriteta i svojim odjevnim kombinacijama. U susret Dreft Fashion Weeku Zagreb Nataša je snimila editorijal u kojem je otkrila bez kojeg komada odjeće ne može zamisliti svoje modne kombinacije. Nataša je na snimanje za kampanju Drefta stigla sa svojim omiljenim T-shirtom iz predstave „Adio kauboju“. Slobodno i maštovito kombinirala ga je uz nekoliko lookova: -Volim se osjećati nesputano i kreativno. Ako je preda mnom miran dan odlično se osjećam u neobaveznom jeansu, ako je u pitanju posebni izazov – atmosferu pobjeđujem odjećom u bojama, a ako je u pitanju glam event biram elegantnije linije i ženstvene krojeve. Kao i svakoj ženi, tesko mi je riješiti se omiljenih krpica, dugo ostajem vezana za pojedine komade odjeće u ormaru pa mi je važno da su uvijek isti, da ne gube oblik ili boje s vremenom. Zato i koristim Dreft koji savršeno čuva odjeću.Često naginjem kombinacijama sa sivim T-shirtom iz predstave „Adio kauboju“ uz kojeg me vežu jako lijepe uspomene. Sam pogled na taj IT komad vraća me u rodni Split, podsjeća na divne suradnike, moju ulogu Ruzinave i ljetni festival te godine, vrijednost koju on ima jednostavno nema cijenu. Ne postoji dresscode uz kojeg ga ne mogu iskombinirati - otkrila je Nataša Janjić Lokas. Dreft je kao zaštitnik boja i oblika odjeće omogućio snimanje editorijala u kojem je omiljeni T-shirt Nataše Janjić Lokas pronašao svoje mjesto u nekoliko modnih kombinacija. Nataša nam je odgovorila i na još nekoliko pitanja o njezinim modnim afinitetima: Haljine ili traperice? - Haljina je uvijek moj favorit. Jednobojna ili šarena odjeća? - Volim boje. Šareno! Hrvatska ili inozemna dizajnerska imena? - Podupirem, jako volim i često nosim upravo hrvatske dizajnere. Dreft godinama podupire i prati hrvatsku modnu scenu. Glavni je sponzor jedinog međunarodnog modnog događaja u Hrvatskoj, Dreft Fashion Weeka Zagreb (DFWZ), utemeljitelj je natječaja Dreft Next Generation u kojem podupire i pomaže mladim, talentiranim i obrazovanim osobama u pripremi i izlaganju njihove prve kolekcije. Dreft je organizirao stručna predavanja studentima modnog dizajna, surađivao s hrvatskim modnim dizajnerima, a predstavioje i suradnju koja dotiče povijest, sadašnjost i budućnost - suradnju s radnicama bivše tvornice Kamensko.

1409 Foto: Story
Pored snimanja editorijala glumice Nataše Janjić Lokas, Dreft je pružio potporu pobjednicama natječaja za mlade dizajnere Dreft Next Generation. San mlade Sare Lončarić Dreft je tako pretvorio u stvarnost i omogućio da njezine skicirane ideje po prvi put pronađu put do publike Dreft Fashion Weeka Zagreb dok su prošlogodišnje pobjednice Kralj&Krajina već pronašle put prema međunarodnoj modnoj sceni. - S obzirom da Dreft čuva oblik i boju odjeće, pozivamo sve posjetitelje DWFZ-a da prije i poslije modnih revija posjete Dreftov corner na kojem će biti u prilici od najznačajnijih modnih aktera u Hrvatskoj doznati više o modi i načinima pravilne njege omiljenih modnih krpica. Svoje su gostovanje u Dreftovom corneru potvrdili brojni stilisti, modni urednici, dizajneri, make-up artisti i priznati frizeri - najavila je Katarina Štimac ispred Drefta i tvrtke P&G. Dreft je glavni sponzor Fashion Weeka Zagreb koji će biti održan od 7. do 9. svibnja 2014. u Hypo Centru, Zagreb. Njegove aktivnosti se mogu pratiti putem službenih kanala Dreft Fashion Weeka Zagreb: web stranice, facebooka i twittera. VIŠE O DREFTU: Modno događanje poput Dreft Fashion Weeka Zagreb jedinstveno je mjesto na kojem se mogu vidjeti najnovije kreacije domaćih i stranih modnih dizajnera te vrhunski komadi dizajnerske odjeće često skrojeni od osjetljivih i delikatnih materijala koji traže posebnu njegu. Dreft, tekući deterdžent za osjetljivo rublje, osmišljen je za stopostotno očuvanje oblika i boja te formuliran u skladu s potrebama osjetljivog rublja. Dreft Delicates&Colors: Sadrži formulu Fiberflex, koja pomaže zaštititi odjeću i rublje od osjetljivih materijala i tako spriječiti gubljenje oblika i boje. Dreft Black: Posebno je oblikovan za osjetljivo crno rublje i odjeću te pomaže zaštititi njihov oblik i boju. Dreft Baby&Sensitive: Dermatološki testiran. Tijekom testiranja nije izazvao iritaciju ni kod beba, ni kod ljudi s osjetljivom kožom.Sve varijante deterdženta Dreft mogu se koristiti i za strojno i za ručno pranje te se mogu kupiti u svim boljim trgovačkim lancima po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od: Dreft 1L – 21,71 HRK , Dreft 1.5L – 26,62 HRK i Dreft 3 L – 36.19 HRK. Foto: Press