U ovo najtoplije doba godine tvrtka Coca-Cola odlučila je građane Dubrovnika, osim ponudom svojega najpoznatijeg pića, dodatno osvježiti i posebnim inovativnim načinom oglašavanja. Naime, na autobusnoj stanici na Pilama kompanija je postavila zonu za osvježenje, poseban citylight oglas koji na pritisak dugmeta izbacuje vodenu maglicu za trenutačno osvježenje prolaznika. „Protiv nesnosnih ljetnih vrućina najbolje je boriti se uz bočicu tekućine i osvježavajuću rashlađenu Coca-Colu. No nemate li je kraj sebe u trenutku kada se zateknete u ovom dijelu grada, a žudite za osvježenjem, Coca-Cola spas nudi već iza ugla“, izjavila je Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga Coca-Cole Adria. „Stanica na Pilama naša je mala oaza koju smo pripremili za sve prolaznike i putnike jer znamo da stajanje i hodanje po suncu može biti teško izdrživo. Nadamo se da će zona za osvježenje našim sugrađanima barem malo olakšati boravak na vrućinama i uživanje u brojnim lijepim sunčanim danima koji su pred nama“, zaključila je.
Coca-Colin inovativan i osvježavajući način oglašavanja
Tjedni horoskop od 25. do 31. kolovoza 2025.: Nadolazeći dani neće nimalo biti med i mlijeko - Venera radi svoj kaos
Pamela Anderson ima odličan recept za pripremu kiselih krastavaca: Iza Pamela’s Pickles stoji lijepa obiteljska priča
Na jesen izgledamo skupo dok nosimo ove 4 elegantne boje: Pronašli smo inspo na revijama Tjedana mode
Sud proglasio krivom sestru BB Marijane: Šokantan preokret u slučaju nestale reality pobjednice, izrečena joj kazna
’Veća Hrvatica od Severine': Jelena Karleuša otkrila svoje pravo porijeklo, evo kako vuče korijene iz Hrvatske
Halid Bešlić za dlaku izbjegao smrt: Liječnici mu otkrili strašnu dijagnozu