Kupovina i nije tako zabavna kada je riječ o nabavi svakodnevnih potrepština. Lov na popuste i uspoređivanje cijena nisu uvijek jednostavni kao što se čini, ponekad pronalaženje najbolje ponude izgleda poput uspoređivanja krušaka i jabuka. Etikete i cijene trebale bi biti vodič za pametnu kupovinu, no mnogi ne znaju kako ih uvijek pravilno koristiti. Zato je Međunarodno udruženje proizvođača sapuna, deterdženata i sredstava za održavanje čistoće (A.I.S.E.) provelo istraživanje kako bi doznalo raspolažu li potrošači svim potrebnim informacijama za pametnu kupovinu čije je rezultate predstavila Hrvatska gospodarska komora, Sektor za industriju, Zajednica proizvođača i veletrgovaca sredstvima za pranje, čišćenje i kozmetiku. Kupovina deterdženta samo je jedan od primjera koji pokazuje koliko je teško u moru ponuđenih proizvoda donijeti pravu odluku. Kako bi potrošači uspješno usporedili cijene tekućeg deterdženta, kapsula ili praškastih proizvoda, trebali bi usporediti njihove litre i kilograme ili proizvode pojedinačno. No, postoji i jednostavniji način za usporedbu. O kojem se načinu radi u nastavku otkriva nositelj projekta - Zajednica proizvođača i veletrgovaca sredstvima za pranje, čišćenje i kozmetiku pri HGK. A.I.S.E. je 2004. godine kreirao takozvanu washload ikonu koja prikazuje broj prosječnih pranja koje je moguće ostvariti jednim pakiranjem deterdženta. Ikona se nalazi na prednjoj strani deterdženta, obično u donjem lijevom kutu pakiranja ako se nalazite ravno ispred police. Grafičko rješenje ikone podsjeća na košaru s rubljem unutar koje je pozicioniran veliki broj. Ikona se univerzalno postavlja na sve oblike deterdženata bilo da se radi o praškastima, tekućima ili onima u kapsulama. Rješenje za pametnu kupovinu dostupno je već neko vrijeme, samo ga potrošači trebaju primijeniti. No, jesu li oni svjesni washload ikone i njezinog značenja?
U kupovini uspoređujete kruške i jabuke?
Pierpaolo Piccioli & Balenciaga: Razlozi zašto nam se ova kombinacija čini kao jedan od boljih modnih spojeva
U proljeće i ljeto spremni smo za veliki povratak čipke: Najnježniji trend u 2025. dolazi s dozom provokacije
Tjedni horoskop od 19. do 25. svibnja 2025.: Dani pred nama su puni promjena. Što im se više opiremo - to nam je teže
Je li ovo stvarno ona? Isplivale Silvijine fotografije iz 2017. godine, ovako je izgledala s crnom kosom
'Ne vežu me osjećaji': Hrvoje u 'Braku na prvu' brutalno odbio Silviju, evo i zbog čega
'Mater mu puni glavu lažima': Vesna iz 'Ljubav je na selu' napala Ivine roditelje pa se odselila iz njihovog stana
Još iz kategorije