Cijele su nam godine Procter&Gamble i dm uz svoja zaštitna lica - glumicu Leonu Paraminski i sada Miju Kovačić, TV-voditeljicu, dizajnericu interijera te kolumnisticu StoryBooka, poručivali kako je jednostavno biti posebna, a za kraj ovogodišnje uspješne kampanje udružili su snage i s poznatom hrvatskom dizajnericom Đurđicom Vorkapić i njenim modnim brendom Hippy garden. Multibrend kampanja 'Jednostavno je biti posebna!' kojom su tijekom godine P&G i dm darivali vjerne kupce Panteneovih, Wellinih, Wellaflexovih i proizvoda Head&Shoulders za kraj godine uistinu će završiti na vrlo glamurozan i ženstven način. Svi koji od 1. studenog do 15. prosinca u dm-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske kupe bilo koja dva P&G-ova proizvoda Pantene, Wella, Wellaflex ili Head&Shoulders, pri jednoj kupnji i pošalju sms, ili se prijave na internetskoj stranici, s brojem računa, uz malo sreće mogli bi osvojiti jednu od čak 10 haljina Hippy garden.
Doznajte kako do haljine Hippy garden uz koju je 'Jednostavno biti posebna'!
Bliži nam se sezona Blizanaca: Promijenit će se raspoloženje svakog horoskopskog znaka. Evo što možemo očekivati
Eurovision 2025: Pobjedu na ovogodišnjem Eurosongu odnijela Austrija, ali mi ne prestajemo gledati nastup Baby Lasagne
Zašto bi jagode trebale biti dio vaše svakodnevne rutine? Za zdravlje, kožu i njegu - ovo je 5 glavnih razloga
'Moje dijete je odabralo...': Silvija iz 'Braka na prvu' se oglasila nakon što je htjela napustiti supruga Hrvoja
'Nek živi ljubav': Irma i Franjo iznenadili fotografijom s vjenčanja, čestitke pljušte sa svih strana
Hrvoje se oglasio nakon Silvijine odluke da odlazi: Evo u čijem je zagrljaju pronašao utjehu
Još iz kategorije