– Ciljevi su projekta dvostruki. Želimo potaknuti građane na kretanje i pokrenuti ih u smjeru aktivnih životnih stilova, a time neizostavno potičemo radost i dobro raspoloženje. To je u skladu i s filozofijom naših robnih marka koje promiču optimizam i radost. Odziv je Zagrepčana na Bundeku sjajan i smatramo da je projekt time dobio svoju najvažniju potvrdu – rekla je direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska Boška Trbojević.

Marijana Batinić, Marijana Mikulić i Boška Trbojević Pojasnila je kako bi projekt PARKiranje – Pokret za radost u velikim hrvatskim gradovima trebao okupljati građane sličnoga razmišljanja i poticati tjelovježbu, boravak u parkovima i na javnim gradskim površinama te druženje i dobro raspoloženje. Tijekom dvodnevnoga su se programa, 14. i 15. rujna, Zagrepčani na Bundeku imali prigodu okušati u brojnim sportsko-rekreacijskim aktivnostima koje promiču kretanje i tjelovježbu. Program je, među ostalim, uključivao besplatne sate zumbe, trbušnoga plesa i nordijskoga hodanja, a građani su se mogli okušati i u nekim egzotičnijim programima vježbanja poput Masala Banghre, koja je nastala na temeljima indijskoga narodnog plesa, te prvi put vidjeti Bokwu, novu tjelovježbu čija je popularnost u svijetu sve veća. Želja je organizatora bila predstaviti što više različitih sportova te tjelovježbu na taj način učiniti privlačnom i pristupačnom svima te pokazati da su zdravi i aktivni životni stilovi jednostavni i da ne trebaju biti bauk. To potvrđuju i preporuke u posebnoj knjižici nazvanoj Pokret za radost koja je izdana u okviru projekta. U njoj su izneseni podaci o tome kako učiniti početne promjene u svakodnevici te, primjerice, ostaviti automobil i otpješačiti u kupovinu ili upotrijebiti stepenice umjesto dizala. U knjižici se donose i načini kako drukčije isplanirati dnevni raspored i raspored dnevnih obroka, a možete doznati i koliko ćete kalorija potrošiti tijekom jednostavnih svakodnevnih radnja. Knjižica je podijeljena posjetiteljima projekta, bit će dostupna u novome izdanju časopisa Men's Health te na mrežnoj stranici Coca-Cole HBC Hrvatska www.coca-colahellenic.hr. Cilj je projekta, koji bi se narednih godina trebao širiti u druge hrvatske gradove, ali i izvan granica Republike Hrvatske, do 2020. godine pokrenuti barem 20 posto stanovništva. Projekt je drugu godinu zaredom podržao Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu. – Ove smo godine doveli nekoliko naših voditelja koji su pokazali djeci, studentima, umirovljenicima, sportašima, ali i onima koji se ne bave sportom, kakve sve mogućnostiimaju. Nadamo se da će se ova akcija proširiti, a Kineziološki fakultet prepoznaje takve zdrave projekte i želi se još aktivnije u njih uključiti – rekao je novi dekan Kineziološkoga fakulteta Damir Knjaz. Projekt PARKiranje – Pokret za radost naišao je na sjajan odziv Zagrepčana. Vježbači koji su se došli okušati u nečemu novom i slučajni prolaznici koji su se odlučili vježbati, roditelji koji su doveli djecu na organizirane aktivnosti, zaigrana djeca – svi su proveli ugodne i aktivne trenutke na svježemu zraku. Za sportski program bio je zadužen Mario Valentić, a svoju su podršku zdravlju i kretanju došle dati i voditeljica Marijana Batinić te glumica Marijana Mikulić.
Mario Valentić Fotografije: Story Press