Ugledni predavači uvijek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove će godine tako predavanja, među ostalim, održati ravnatelj Beogradske filharmonije, Ivan Tasovac; Tom Buday, voditelj marketinga i odjela za komunikaciju s potrošačima Nestlea, potom njemački profesor poslovne strategije Nicholas Kfuri, kao i voditelj sektora izvoza u Google Israelu NirKorczak, koji će govoriti o odnosu lokalnog i globalnog u digitalnom svijetu. Kreativni očaj Ivana Tasovca Za uspješan iskorak u kulturi nije dovoljna potpora države, nego i šire javnosti, ali i privatnog sektora. To najbolje zna Ivan Tasovac, ravnatelj Beogradske filharmonije, koji će na Weekendu održati predavanje o tome kako se s voljom i smislom za komunikaciju kulturne institucije obično namijenjene uskom krugu ljudi mogu približiti i širokoj publici. Tasovac je u projektu velikog povratka Beogradske filharmonije u centar kulturnog života Srbije angažirao čak i romski orkestar Black panters, koji je svirajući na jednom beogradskom splavu nosio majice s natpisom „Black panters vole Beogradsku filharmoniju!“ Tasovac stoji i iza regionalne suradnje Beogradske, Zagrebačke i Ljubljanske filharmonije, što je jedan od rijetkih uspješnih primjera regionalne suradnje u institucionalnoj kulturi. I totalni autsajderi mogu imati uspješnu tvrtku Dvadesetgodišnjaci, propali studenti i totalni autsajderi mogu postati uspješni poslovni ljudi, čak i ako nemaju kontakata, veza, referenci i velikih klijenata. Kako? Recept daje Viktor Marohnić, jedan od predavača na 6. Weekend Media Festivalu. Marohnić je suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, a u Rovinju će govoriti o tome kako pokrenuti posao i stvoriti veliku respektabilnu tvrtku. Pritom tvrdi da se više veseli kada može potrošiti istu količinu vremena i novca za klijenta poput male pekarne Vjesnik, nego za neku od deset najvećih hrvatskih ili 500 najvećih američkih kompanija, jer “i Microsoft, Google i Facebook počeli su tako da su riješili problem malih ljudi koji nemaju novca za skupa rješenja”.
Prijave za Weekend Media Festival iz niza europskih zemalja
Ove godine čeka nas 12 retrogradnih kretanja planeta: Svaki od njih donosi nam svoju vrstu kaosa - evo koji prvi
Lemontini kao omiljeni ljetni proizvod za usne, ali i zlatni lanac kao fashion dodatak? Hailey i dalje sve radi savršeno
Dugo, duže, maksi: Ljeto je i ne skidamo se iz haljina, osvježite ideju kako ih nositi