Kroz tri teme „Metalic“, „Mariner“ i „Crveni spektar“ predstavljeni su ključni komadi obuće i modnih dodataka iz kolekcija koji čine samo dio ponude Karla prodavaonica. Elegantna, urbana, chic ili ležerna, zaljubljenice u modu jako dobro znaju da niti jedna kombinacija nije potpuna bez pravih cipela i torbe. Nova Karlina kampanja „Soba s pogledom“ uvodi nas u prestižni svijet obuće i modnih dodataka poznatih svjetskih brendova. „Metalic“ je iznimno jaka modna priča ove sezone. Pete su prije svega „chunky“, dok su torbice minimalističke. Sandale, cipele i torbice u metalic nijansama koje se protežu od zlatne preko srebrne do brončane, daju dodatni naglasak modnim detaljima čineći ih statement komadima.
Naslovnica
Karla prodavaonice predstavljaju kampanju za proljeće - ljeto 2016. sofisticiranog naziva 'Soba s pogledom'
Karla prodavaonice predstavljaju kampanju za proljeće - ljeto 2016. sofisticiranog naziva 'Soba s pogledom'
Najčitanije
Najnovije
Silvija iz ‘Braka na prvu’ obrušila se na ministra Glavinu: ‘Zar pjesma vrijedi manje od utakmice?’
Srpski bogataš o glasinama da čeka dijete s Milicom Todorović: Ime mu se ranije vezivalo uz hrvatsku misicu
Miroslav Ilić ekskluzivno: ‘Prvi sam zapjevao u Zagrebu poslije rata, a s Mišom Kovačem me veže posebna priča…’