Kroz tri teme „Metalic“, „Mariner“ i „Crveni spektar“ predstavljeni su ključni komadi obuće i modnih dodataka iz kolekcija koji čine samo dio ponude Karla prodavaonica. Elegantna, urbana, chic ili ležerna, zaljubljenice u modu jako dobro znaju da niti jedna kombinacija nije potpuna bez pravih cipela i torbe. Nova Karlina kampanja „Soba s pogledom“ uvodi nas u prestižni svijet obuće i modnih dodataka poznatih svjetskih brendova. „Metalic“ je iznimno jaka modna priča ove sezone. Pete su prije svega „chunky“, dok su torbice minimalističke. Sandale, cipele i torbice u metalic nijansama koje se protežu od zlatne preko srebrne do brončane, daju dodatni naglasak modnim detaljima čineći ih statement komadima.
Naslovnica
Karla prodavaonice predstavljaju kampanju za proljeće - ljeto 2016. sofisticiranog naziva 'Soba s pogledom'
Karla prodavaonice predstavljaju kampanju za proljeće - ljeto 2016. sofisticiranog naziva 'Soba s pogledom'
Tjedni horoskop od 7. do 13. srpnja 2025.: Pun Mjesec u Jarcu, Venera u Blizancima i retrogradni Pluton - pripremite se
Kylie Jenner najbolja nam je inspiracija za Italian Girl Summer: Evo što nosi kao it djevojka na odmoru
Michael Rider i Celine: Viđeno je mješavina prepi i stila pariške buržoazije, a mi ne skidamo pogled s torbi i nakita
Karleuša brutalno oplela po Thompsonu: 'Najveći nacistički skup od Drugog svjetskog rata!'
'Razvod mu neće teško pasti': Bivši suprug pjevačice na meti prozivki zbog tetovaže, svi tvrde da sliči na Jelenu Rozgu
Nevjerojatan obrat nakon razvoda: Karleuša viđena s Duškovom sestrom, ovo nitko nije očekivao