U vremenu kada društvene mreže imaju sve veći doseg i utjecaj na reputaciju mladih, umjerena konzumacija alkohola postaje sve češći izbor prilikom večernjih izlazaka – zaključak je današnje Tribine o odgovornoj konzumaciji koja se održala u hotelu Dubrovnik u Zagrebu. Na Tribini su o umjerenosti govorili mladi iz Hrvatskog debatnog društva, Nataša Barolin Belić, gestalt psihoterapeutkinja i seksualna terapeutkinja, Sanja Jagarić Nola, psihologinja iz Psihološkog centra Tesa te predstavnici kompanije HEINEKEN Hrvatska – Branka Slaveska, predsjednica Uprave te Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica Odjela za korporativne komunikacije. Ulogu moderatora Tribine preuzela je popularna voditeljica Iva Šulentić koja je u nedavno predstavljenoj Heinekenovoj kampanji odgovorne konzumacije alkohola „Moderate Drinkers Wanted“ i sama poručila da je umjerena konzumacija – cool. „Najnovije domaće istraživanje o umjerenoj konzumaciji govori da 67% mladih osoba umjereno konzumira alkohol prilikom izlazaka, a kao najvažniji razlog navodi zadržavanje kontrole nad svojim ponašanjem. Ovakav rezultat sigurno je pod utjecajem sve veće popularnosti društvenih mreža i činjenice da su i poslodavci u mogućnosti pregledavati profile svojih sadašnjih ili potencijalnih zaposlenika. Jednom objavljena fotografija zauvijek ostaje na internetu, a jednom narušen ugled teško je povratiti“, komentirala je psihologinja Sanja Jagarić Nola iz Psihološkog centra Tesa.
Održana Tribina o odgovornoj konzumaciji alkohola
Merkur je napokon završio svoj retrogradni hod: Kakve nam to promjene donosi i je li konačno kraj problemima?
Glazbeni svijet ponovno je u transu: Taylor Swift najavila je svoj 12. studijski album - The Life of a Showgirl
Uskoro više nećemo moći koristiti klasične gel lakove za nokte: EU ih zabranjuje, ali postoje odlične alternative