U vremenu kada društvene mreže imaju sve veći doseg i utjecaj na reputaciju mladih, umjerena konzumacija alkohola postaje sve češći izbor prilikom večernjih izlazaka – zaključak je današnje Tribine o odgovornoj konzumaciji koja se održala u hotelu Dubrovnik u Zagrebu. Na Tribini su o umjerenosti govorili mladi iz Hrvatskog debatnog društva, Nataša Barolin Belić, gestalt psihoterapeutkinja i seksualna terapeutkinja, Sanja Jagarić Nola, psihologinja iz Psihološkog centra Tesa te predstavnici kompanije HEINEKEN Hrvatska – Branka Slaveska, predsjednica Uprave te Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica Odjela za korporativne komunikacije. Ulogu moderatora Tribine preuzela je popularna voditeljica Iva Šulentić koja je u nedavno predstavljenoj Heinekenovoj kampanji odgovorne konzumacije alkohola „Moderate Drinkers Wanted“ i sama poručila da je umjerena konzumacija – cool. „Najnovije domaće istraživanje o umjerenoj konzumaciji govori da 67% mladih osoba umjereno konzumira alkohol prilikom izlazaka, a kao najvažniji razlog navodi zadržavanje kontrole nad svojim ponašanjem. Ovakav rezultat sigurno je pod utjecajem sve veće popularnosti društvenih mreža i činjenice da su i poslodavci u mogućnosti pregledavati profile svojih sadašnjih ili potencijalnih zaposlenika. Jednom objavljena fotografija zauvijek ostaje na internetu, a jednom narušen ugled teško je povratiti“, komentirala je psihologinja Sanja Jagarić Nola iz Psihološkog centra Tesa.
Održana Tribina o odgovornoj konzumaciji alkohola
Najčitanije
Najnovije
Silvija iz ‘Braka na prvu’ obrušila se na ministra Glavinu: ‘Zar pjesma vrijedi manje od utakmice?’
Srpski bogataš o glasinama da čeka dijete s Milicom Todorović: Ime mu se ranije vezivalo uz hrvatsku misicu
Miroslav Ilić ekskluzivno: ‘Prvi sam zapjevao u Zagrebu poslije rata, a s Mišom Kovačem me veže posebna priča…’