Kako naći svoje mjesto pod suncem kad su vam konkurencija Samsung, Apple i ostali svjetski giganti koji odavno vladaju prestižnim tržištem pametnih telefona? Odgovor zna grupica entuzijasta okupljena oko Laurenta Dahana, utemeljitelja startupa koji se 2011. u Marseilleu upustio u naizgled nemoguću misiju kreiranja smartphonea koji će privlačnim dizajnom i pristupačnom cijenom pomesti konkurenciju. Tako se rodio Wiko, pametni telefon dostupan već od 49 eura, megapopularan među mlađom populacijom koja „pada“ na dizajn ali si ne može priuštiti I-phone i druge stilske ikone iz tog cjenovnog razreda. Samo pet godina nakon što je prodao prvi mobitel, Wiko je drugi po prodaji na zahtjevnom francuskom tržištu, a da svoj uspjeh ne zahvaljuje samo tradicionalno patriotski nastrojenim Francuzima dokazuje i pozicioniranje među prvih pet na velikim europskim tržištima poput Italije, Španjolske, Belgije ili Portugala, te prisutnost u čak 30 zemalja širom svijeta. Njima će se ove godine pridružiti još desetak, među kojima i Hrvatska u koju Wiko stiže u slobodnu prodaju početkom travnja, a uskoro i u paketima s nekim operaterima. Na krilima uspjeha brend širi svoju gamu proizvoda pa je u Barceloni, na divovskom štandu od preko 500 m2, predstavio niz noviteta, među kojima i supersofisticiranu verziju modela Fever, s kućištem koje svijetli u mraku, koji svojim dizajnom i performansima te cijenom od oko 250 eura konkurira vrlo ambicioznim – i mnogo skupljim – modelima velikih svjetskih imena. „Samo nebo je granica“, od prvih je dana misao vodilja ekipe iza brenda koji danas prodaje jedan mobitel svake četiri sekunde a, prema riječima generalnog direktora Michela Assadouriana, Wiko do 2020. planira ući u top 5 najprodavanijih smartphonea na svijetu.