Koliko Hrvati vole životinje pokazuje i procjena da u Hrvatskoj ima više od 265.000 mačaka kućnih ljubimaca. Svi oni koji imaju mačku znaju kako su mačke individualisti, s naglašenom osobnosti i zaigrane su po prirodi. Upravo za te nestašne i zaigrane predstavnike vrste Nestlé Purina lansirala je na naše tržište novi brend mokre hrane za mačke FELIX. FELIX je na tržištu Zapadne Europe prepoznat kao prvi izbor vlasnika i njihovih kućnih ljubimaca kada je riječ o mokroj hrani za mačke. Iz Nestlé Purine su ovim proširenjem postojećeg asortimana htjeli vlasnicima osigurati širi izbor kvalitetne hrane za mačke. FELIX je u potpunosti orijentiran na okus, a sočni, mesni komadići zasigurno će osvojiti nepca svake mačke, koje će s nestrpljenjem čekati idući obrok. „Većina nas se još iz djetinjstva sjeća upravo mačaka kao glavnih junaka bajki i crtanih filmova, a koje su nas često svojim vedrinom i zaigranošću te raznim nepodopštinama nasmijavale i uveseljavale. FELIX je namijenjen upravo takvim mačkama – nestašnim i zaigranim.“ – izjavila je Tihana Bezmalinović, brend menadžerica Nestlé Purina. Zahvaljujući naprednim tehnologijama proizvodnje, FELIX je mačkama slastan obrok, baš kao što i izgleda, a dostupan je u četiri okusa – piletina, govedina, zečetina i losos – u pakiranju od 100 g.

1450 Foto: Story
Fotografije: Press