U predblagdanskom terminu, u petak i subotu 11. i 12. prosinca FWZ donosi  revije renomiranih domaćih i stranih dizajnera u sasvim novom konceptu, u još neotkrivenom prostoru i novoj modnoj priči. U glavne uloge ovosezonske kampanje Fashion Weeka Zagreb by Kaufland savršeno su se uklopile sestre blizanke Mia i Dea Maretić koje su utjelovile modni yin i yang. Tako različite, a u stvari iste. Inspiracija kampanje proizašla je iz opće društvene i kulturološke situacije te duboko ukorijenjene podijeljenosti u društvu. Sestre blizanke predstavljaju dvije dijametralne suprotnosti, bilo u modnom, životnom ili bilo kakvom društvenom smislu. Jedna je bijela, nježna, romantična i nevina, a druga mračna, crna, tamna i zavodljiva. Kao uostalom i sve u životu. Ali unatoč svim očitim različitostima, one su iste, jednake, vole se, podržavaju i razumiju. Mir, ravnopravnost, jednakost, razumijevanje, ljudskost i humanost pozivaju sve ljude na ljubav. Ljubav, jer samo ljubavlju možemo prebroditi sve probleme. "Moda kao jedna o najjačih svjetskih industrija ima obavezu i zadatak preispitivati društvena zbivanja, moral i vjerovanje društva. Bilo da se radi o vjeri, rasi, spolnoj opredijeljenosti, nacionalnosti ili samo stilu odijevanja, svi smo jednaki i to smo ovim fotografijama željeli poručiti. S obzirom na to da se radi o sestrama blizankama koje dijele nešto nama drugima nepoznato, vjerovali smo da možemo dobiti tu intimu, povezanost i ljubav koja se, nadam se i vidi na fotografijama kampanje." izjavila je Sarah Josipović, direktorica Fashion Week Zagreb powered by Kaufland.