Prelijepa Lucija u Skokinim kreacijama očarava kao balerina iz najljepšeg baletnog spektakla. „Inspiraciju za ovu kampanju sam pronašao u Degasovim slikama balerina. Želja mi je bila prikazati kreacije u pokretu kada do izražaja dolazi sva njihova raskoš te ih vizualno pomaknuti prema slikarstvu i tako postići pomalo nadrealnu i bajkovitu atmosferu“, objašnjava kreativni koncept kampanje Franjo Matković. Hvaljeni dizajner oduševio je publiku kolekcijom koju je predstavio na BIPA FASHION.HR-u, a nova kampanja u cijelosti prati njegov izričaj. Ljepota žene, senzualnost pokreta i gracioznost te pomalo mistična i dramatična ljepota naglašena je u Skokinim kreacijama koje prizivaju glamur davnih modnih era 40-ih i 50-ih godina prošlog stoljeća. „Ideja nam je bila pokazati bezvremensku ljepotu žene koja se u ovim haljinama osjeća nesputano, ženstveno, senzualno i pomalo drsko. Ovo su kreacije za posebne trenutke u kojima se žene koje ih nose tako trebaju i osjećati“, kazao je Ivica Skoko povodom lansiranja nove kampanje. Novom kolekcijom dominira omiljena boja dizajnera, crna, a haljine krasi bezbroj ručno rađenih detalja kao što su ukrasi od perja, svilene trakice te neizbježne šljokice i perle. Skoko je i ovom kolekcijom pokazao da je čarobnjak kad su u pitanju veličanstvene večernje haljine. Za makeup i styling Lucije Beden (Talia model) u kampanji zaslužna je Ivana Bilandžija Billy dok frizuru potpisuje Katica Topčić za Kevin Murphy.
Dramatična ljepota u novoj kampanji Ivice Skoke
Najčitanije
Najnovije
Pravo porijeklo Momčila Bajagića Bajage? Rođen u Hrvatskoj, a mnogi misle da je iz Srbije – njegovi korijeni kriju tajnu
Valentina iz 'Ljubav je na selu': 'Mama mi je rekla da se prijavim u show, a kod Dejana mi se svidjelo...'
Ovaj poznati Srbin je zet Mile Kitića: Godinama voli njegovu kćer, a bodrio ga je i u Areni Zagreb

